sobota, októbra 13, 2007

8.10.2007

8.10.2007 taky suhrn ,lebo mam prvy krat zapnuty pocitac… No a co som tak robila za tieto dni, ked som nemala net…takze vo stvrtok a v piatok som spoznavala s malym mesto…parky, obchody, ulicky….v sobotu som bola v meste, citala som, konecne som sa prestahovala do izby a vybalila si dokrcene veci zo Spacebagu…a vecer skoro zaspala…v nedelu som bola v Reformed Church a som sa citila jak v nasom kostole ;-) a este aj prva pesnicka bola z nasho spevnika J no a potom som sa vybrala domov, ale skoncila som na farnham Castle a vo Farnham Park…a domov som dosla asi o 2:00pm a oni na mna necakali s obedom….takze som v nedelu postila a nic nejedla az veceru…inac v sobotu som pila prave francuzske sampanske, v nedelu znova, vcera teda v pondelok som pila ruzove sampanske…ale Sami povedal, ze to nie je kazdy vecer, tak som zvedava…no a poobede som si presunula skrinu v izbe s telkou, lebo takto sa mi to zda lepsie…nemam tu stol, mam tu taku akoze skrinu, teda taku typicku anglicku skrinu…maly televizor a velku postel s velmi vela, teda so 7 vankusmi J no a to je tak vsetko v mojej izbe…mam malu kupelnu na chodbe, ich je dole je vacsia…no a v pondelok sa to zacalo naostro…Rano odisiel Sami ako prvy….joj Alexander plakal a plakal…ale prestal J no a Samantha musela prave vtedy prebehnut a sla do kupelne a on stal pred kupelnou a plakal a ona sa sla kupat….no takze som to nejak zvladla aj jej odchod….no a vybrali sme san a kupalisko zistit, ze ako maju otvorene a maju tam tolko terminov, ze som tomu asi ani nepochopila, pozriem potom na nete, ale jednoducho oni chcu, aby som s nim chodila na kupko…jejda….no a potom sme sli do takej ze nejake Music school in reformed church…ludia ja som tam vosla…a tam uplne ze nejake kostolne pesnicky a hlavne sa to uz zacalo a ja som sa zlakla a sme sa vratili znova von…tak sme boli v parku…a potom sme sli domov a on papal a ludkovia spal 3 hodiny J a ja som spala tiez…bo toto pocasie, ten tlak to asi nie pre mna co ja viem jak sa to povie, ze reagujem na pocasie…senzibilnu???no som spala…a poobede sme boli v parku ale z inej strany a som prebalovala Alexandra na lavicke J a jaj, viem co take sa stalo…Sami mi povedal, ze Alexander nema rad, teda nelezi, ked ho prebaluje, ze vzdy len po stojacky a to ja take neviem, bo to sa decko myka… a si predstavte, ze ja som ho nejak naucila, ze ked ho ja prebalujem, tak on stale lezi J sice sem tam si aj poplace ale vzdy mu nieco dam, co mu zaujme pozornost alebo mu prdim na brusko a on normalne to zvlada J Sami je z toho hotovy…no a teda potom prisiel Sami a ja…som sa zdekovala do izby JA dnes…prsalo cely den, tak som vzala babyvak a vzala som si maleho na brucho, lebo on plakal pri dverach a co som mala s nim robit, tak sme sli von…doobeda to bolo v pohode, lebo az tak neprsalo az na tie ich tazke velke dazdniky, uvidim zajtra jaka bude svalovka…ale ty koxo dobra telesna pre mna to bola..dieta zavesene na mne asi 40 minut…a poobede znova, ale to uz len 30 minut, lebo strasne zacalo liat a tak sme museli domov….lenze Alexandrovi sa to nepacilo, hlavne ked dnes malo spal, hlavne ked bol nervozny a bolo malo hodin…. A ono prestalo prsat, teda len mrholilo, tak som ho vzala do kociara a sli sme predsa len vonku…a ked sme sa vratili uz bol doma Sami, takze ja som sa znova stratila do izby J a teraz som este len vecerala je 21:44 uz som v pyzamku a u nas je o hodinu viac a ja som predchvilou dovecerala????a oni sa divia, ze ja nechcem zmrzlinu alebo este syr s bagetou…????na obed by som si to dala hned ale takto na noc…sialenstvo….ok, idem spat…lebo rano treba vstavat k dietatu J

Žiadne komentáre: