sobota, októbra 13, 2007

1.10.

1.10.2007
Jejda, kde zacat…ale asi v pondelok J 1.10.2007…takze v pondelok som sa tak nejak zacala vecer balit, teda predchadzalo tomu priprava veci v pondelok rano. Rano som si nieco nachystala a potom som sla uz ani neviem kam…ale asi do kompasu…hej sla som do kompasu za Miskou…lenze ta tam nebola, tak som volala s Irenkou. Mato mi spravil kavu, este som videla zopar lekarov. Miska nechodila a tak som zavolala Zuzke a sli sme na obed posledny krat do mekaca, som chcela vyskusat novy burger…no a potom sme sli kupit fen, ktory som si chcela vziat do UK. Miska ma uz cakala v Kompase a sli sme do novej kaviarne a dali sme si horucu cokoladu. Az na to, ze mi nan dali skysnute ovocie bola uzasna…fakt strasne super jak roztopena cokolada. Potom som sla kupit nejaku hracku pre maleho do UK a tiez som kupila cosi pre hechtove deti…a chcela som ist do café. Lenze som stretla cestou Pala a tak sme sli na zmrzku, stretla som Lenku rybku s malym Benjaminom a jej maminku…Palo siel do t-mobile a ja som pockala s nimi a potom sme sli na veceru. Na dubakovu polievocku J no a odviezol ma domov, ze posledny krat a ze si budeme pisat a tak…no a doma ma uz cakali baby, tak som sa nejak zacala balit a bolo to hrozneeee….akoze som fakt videla to tak, zesa nezbalim a dokonca som par veci vyhodila, co som si teraz spomenula ze mi chybaju…potom som sla este k Bosanskym sa rozlucit a tetuska mi dala nejake darceky pre nich a aj pre mna…a neviem, bolo to take divne lucenie…tomas mi este povedal par slov na jednu temu a ja som odchadzala so slzami…doma ma cakala Petka, Janka, Alenka, Zuzka a Ivka v kuchyni uz s otvorenym vinom…tak sme si este pripili na ten moj odchod a potom sme sa este stihli fotit a posledny krat som spala v mojej modruckej izbe…a nedalosa mi spat…

Žiadne komentáre: