sobota, októbra 13, 2007

7.10.2007

7.10.2007 No vela sa tu da pisat o tom…ale asi po poriadku nieco o rodine…narychlo najdena, to niektori vedia…jednoducho v stredu 26.9. mi poobede zavolal Sami o ktorom som si myslela, ze sa vola Ben…ale vola sa Sami Benyahia…no a ze ma syna…v piatok som volala so Samanthou, v nedelu mi este volal Sami ci je vsetko OK a v pondelok som sa balila, v utorok volal znova, ze pre mna pride na letisko a 3.10. som o 10:00 opustila slovensko….teda presne 10:32….no a co su zac…Sami je francuz…hovori dobre anglicky a jemu rozumiem ovela viac ako Samanthe….takze Sami je francuz, ma 5 sestier a 4 bratov J velka rodina…7 rokov zije v Anglicku, vzali sap red 4 rokmi…Alexander sa narodil 19.8.2006, takze ma 13 mesiacov…Sami velmi rad vari, takze v tomto dome naozaj nie su ziadne polotovary, len kazdy vecer cestovina…teda pasta…ale vari velmi dobre inac…napriklad rostbeaf, steak, ryby, krevety….Alexandrovi vari polievky, omacky….ja mu takmer vobec nevarim, on navari vecer a uz mi len nachysta co bude papat…je sa tu vela zeleniny a radsej menej masa ale kvalitneho ako vela a nekvalitneho hovori Sami…on chodi do roboty okolo 7:00 a maly vtedy hrozne place….on ho velmi lubi…tak ako Sami maleho tak maly Samiho…Samantha vtedy este len vstane, prejde okolo maleho a dam u velku pusu…Alexan je z nej hotovy a ona ide do kupelne, kde je 40 minut, vypije tam kavu, pocuva radio a ja ho zatial mam utisit…potom vyjde a maly zasa zacne plakat a ona odide na poschodie sa obliect, niekedy ho vezme so sebou a o 5 minut pride dole a ide do roboty a ja ho mam zasa utisit…Sami chodi z prace 5:45pm…. Samantha asi 7:50pm….takze maleho vidi tak asi 15-20 minut a ked ho ide dat spat, tak maly tak place, ze s nim nakoniec aj tak zide dole a nakoniec ho aj tak ide dat spat Sami…a zaspi hned…no a cez den….takze ak chce vypit mlieko tak ho vypije ak nie tak okolo 8:00am ranajkuje…jogurt, bagetu stale zuje, stavu z polovice pomaranca a nieco take biele, neviem co to je ale take smotanove az tvarohove…Sami mi stale hovori, ze mu nemam solit a cukrit…ale ked on to bez cukru nezje…ale pssssst Sami nevie, ze mu to cukrim J a potom si ja umyjem vlasy, jeho fascinuje fen na vlasy….a oblecieme sa a ideme von. Inac plienky mu menim len ja alebo Sami po kupani…maly ma plnu plienku a Samantha to odignoruje, ze ja to potom vymenim…no a ideme teda von…napriklad do parku J, do obchodov, v pondelok sme boli v Reformed Church na Hours with Mummy…ale som san a opatku (keby som nejaky mala) otocila a sli sme prec…boli tam stari ludkovia a jednoducho ja som sa zlaklaaaaa….o 11:00 chodime domov, pripravim mu nieco papat a aj sebe, on sa hra alebo mi vypina vezu, to robi velmi rad….no a ked nechce jest, tak ma opluje…moje teplaky na sebe maju vsetko co on jedol J a potom ide spat…dnes zaspal tak, ze vypil mlieko a zaspal mi na rukach…joj keby tak zaspaval kazdy den…inac ho musim hladkat po chrbatiku a place ostosest ale nakoniec aj tak zaspi…niekedy smi aj 3 hodky, niekedy hodku a pol a niekedy spim vtedy aj ja J lebo toto pocasie…moje nervy nezvladam to, stale by som len spala…no a ked vstane tak to vacsinou menim plienku ( jejda v piatok sa tak pokakal, ze mal hovienka az na chrbte…takze komplet celeho som ho sprchovala….pomoooooooc) no a ideme znova vonku….on sa tak skeri, ze vsetci ludia sa nanho vzdy pozeraju a mne kazdy zdravi J no a potom ked sa vratime domov, tak to uz za chvilu dojde Sami, Alexander je z neho hotovy a ja sa zdekujem do izby…zbehnem sem tam dole sa pozriet ci nieco s nim netreba pomoct, ale vacsinou som v izbe, to je jeho cas s Daddym…Sami kazdy vecer vari veceru, Samantha nevie varit….no a co z toho vznikne…Sami je super Papa…vari, miluje svojho syna, je z neho hotovy…Samantha sa smejem, ze porodila syna a miluje svoju pracu viac ako syna…cez vikend mam volno a Sami je s malym a ona je doma…nechapem, ale je to tak…ona je zlata, fakt je zlata, lenze fakt karieristka…ma 40…takze to hovori samo za seba….a sami 37…..ale ani jeden z nich na svoj vek nevyzera…no a cez vikend mam volno…takze neviem co budem robievat…v nedelu hladat zbor…v sobotu na nakup, upratat si izbietku….spat…pozerat filmy…neviem…

Žiadne komentáre: