sobota, októbra 13, 2007

13.10.2007

13.10.2007 to je dnesny den, kedy som toto vsetko aj napisala….akoze dnes…no….neviem co sa stalo, ale jednoducho tu je kriza jaka len moze byt po dvoch tyzdnoch v anglicku…som rano zisla dole, Sami mi vycistil zaludok, ze nabuduce ked budem volat niekam, tak mu to mam povedat a to som pritom volala mamke, ze ci ju uz operovali a on povedal, ze ked budem potrebovat volat, tak mozem kedykolvek…ok to som nejak rozdychala…dal mi kartu, ze s imam dobit kredit a v zivote som to nerobila, ale porad si sama….a potom mi este povedal, ze ak se niekto bude chciet prist, tak v pohode, ale musim sa ich spytat….a ja som mala chut mu povedat, ze nech si hlada novu operku….lebo ja koncim….dal mi peniaze a som myslela, ze mi da viac,ked som uz aj minuly tyzden s malym bola a ze mi zaplatia letenku a nic….a som odisla do mesta a som kupila nejake vecicky pre dankine deticky a spacebag a taku divnu obalku v com jej to poslem a….som sadla na lavicku vedla kostola a zacala pisat sms katke, ze to tu nevydrzim…a potom som napisala Alenke, lebo ta mi volala 5 dni pred odchodom, ze vie o jednej rodine, ktora by ma asi potrebovala…ze su cernosi, ze maju dve deti, ze sa asi budu stahovat, ze cakaju tretie babo….ze ona je krestanka, ze byvaju v Londyne…ze byvaju asi 15 minut od Milana, katky….a tak som jej pisala sms, ze ci este niekoho stale hladaju, ze buduci vikend idem do Londyna, ze sa mozem prist rovno ukazat…a neide o to, ze platia ovela viac, mozno ide o to, ze oni naozaj niekoho potrebuju, ze su krestania, ze byvaju blizko ostatnych….ze mi mozno nedaju tolko pravidiel a mozno nebudu chciet aby som zila sterilne oblecena a vsetko robila sterilne….a potom ja neviem preco, ale prisiel naval slz, ale takto som uz davno neplakala a ludia sa na mna pozerali…. A jednoducho som sa vybrala kdesi za kostol a som sla ulickou medzi hradby a sa dostala az kdesi na nejake pole kde nik nebol…a som mohla slobodne kricat na Boha, ze co toto vsetko ma znamenat…ze ho potrebujem a ze sama nezvladnem nic…no a potom asi po hodine ked som sa nejak skludnila a ked som vyzerala tak hrozne J som sa vratila spat a sla som domov, kde inac uz obed bol zjedeny, takze uz som na obed nemala narok…a zacala som davat dokopy veci pre Dankine deti a zacala som pisat pre a proti preco ostat alebo odist z tejto rodiny….a vyslo mi to, ze chcem odist z tejto rodiny…neviem kedy im to poviem, asi ked sa vratim z Londyna alebo ked budem mat nejaku rodinu…neviem si to sice predstavit, znova sa pobalit a ist niekam inam, ale ak to tak ma byt, tak pojdem…a k tomu ma dnes Jozko narodky…. A rano ked mi pipala pripomienka, tak som tam mala napisane, ze mu musim kupit prsten a ze mu musim zavolat…volat asi nebudem a prsten som mu tiez este nekupila L a prislo mi to tak luto, ze s nim nie som…a este k tomu aby toho nebolo malo, dnes je den D pre Ticheho a Bekah…. Tichy a Bekah…mozno si toto raz budete citat, ale len chcem povedat, ze vas oboch velmi lubim, ze mi je strasne nanic z toho, ze dnes, ked si poviete vlastne o tomto case ste si uz povedali ano….tak s vami nie som L a nemozem vam povedat, ako velmi sa s vami tesim, ako velmi vas mam rada a chcem vam zehnat, nech to co sa zacina je na pevnom zaklade nasho Boha….lebo len s Nim sa veci zdaria, s Nim je vsetko mozne…vsetko….ved ja vas vystiskam a raz vam to poviem do ocuuuu J len co sa vratim….mam vas rada!!!!!! OK, tak za chvilu pojdem na net a snad sa mi podari toto vsetko uverejnit na mojom blogu…idem sa pozriet dole, ci sa mi podari vziat zosit a napisat sem co mi Sami donho napisal….
- Alexandres clothes a room to keep clean at all times
- Change Alexandre everyday – after breakfast ( in day ) clothes
- Put his clothes ( when they are dirty ) in the basket which is in the cupboard in his room
- When these are enough dirty clothes
– wash then in the washing macine and dry them in the dryer
- Put his clean clothes in the chcest of doauers in his room
- Always emty small bins of nappies into the big kitchen bin or in the outside bin
- Wipe/clean after Alexandre if he touches somewhere with dirty hands
- Tidy-up when he moves things, always is the tidy in room
- Clean floor where he walk
- Write a list of missing things for Alexandres…nappies, water, milk, cotton, wet wipe….
- Ensure Alexandres nose is always clean
- Do to leave him alone he night hurt himself
- Clean and hovever your bath room ( shower, sink, TOILET, etc…)
- Clean hob a sink after use in the kitchen
- Collect hair on floor and carpets
- Switch off light or TV or any when not used
- Change Alexandres bed regulary/weekly or if dirty immediately
- Please wash hands before touching food or Alexandres face a wake up or before prepare milk for his food
- When Alexandre has tindle earling hoove around where he ale
- Mobile phone – please make sure there is sufficient credit on your phone in case you need to call us – use to mobile for your personall calls
- Home telephone – you may occasionally receive phone calls from family and friends on our home phone and you MUST ask permission if you need to use the phone except if you are calling on of us any us mother
- Family and friends visit- you may occasionally receive relative ( outside working hours ) if we are told about this in advance - they cannot stay overnight

a po tejto poslednej pripomienke som sa rozhodla, ze si budem hladat novu rodinu….tyzden tu budem urcite, lebo nemam net a tym padom nemozem hladat rodinu….ale hned potom zacne hladanie…akoze ja som clovek….akoze vy, co ste boli ako au-pair je toto normalne a este je vela veci, ktore v denniku Alexandrovom napisane nie su, len boli povedane aby toto bolo normalne????

Žiadne komentáre: