sobota, októbra 13, 2007

2.10.2007

2.10.2007

rano som sa nejak dobalila a este dosla zuzka franekova…a moje lucenie so Susan…no a bolo treba ist na stanicu, lenze zrazu ma nemal kto zaviest….Peto nemohol, Mata nepustil Stefan, Iva nemohla, tak ma nakoniec viezol Irenkin manzel Jozko..Jozko moc dik, neviem ako by som sa tam odtrepala….no a este som utekala rychlo do café….lebo som mala tie hracky pre deti hechtove a tam som stretla este Peta Michalcika…a som sa chcela rozlucit s Matom…a aj som sa…lenze som nepovedala, to co som povedat chcela…bolo tam nejak vela ludi zrazu…a Hajdak mi dal krizik na celo a povedal mi, ze uz mozem ist, ze sa mam ozvat ako som dosla a ze na mna bude mysliet…no a jednoducho som odisla zo Ziliny….akoze nechapem….lebo presiel uz tyzden ( co to teraz pisem ) a ja som uz tyzden prec zo Ziliny….no a stravila som este teda poobedie v Blave…cestou som volala s vela ludmi…napr s Jankou, Dankou, Jozkom, tomasom, Mamkou, Vevom, Zuzkou….Danka ma nemohla prist cakat na stanicu, tak som nechala velky kufor v uschovni…a sla som pod prievoz…medzi tym mi volal Viliam, ze nema auto a ze pre mna nemoze prist a Mirka mala vypnuty telefon,ale potom volala, ze ani ona nemohla…S Dankou a s detmi sme sli na nakup, medzi tym mi volal Sami a ja som pocula maleho Alexandra v telefone a uz som sa nebala ze kam idem…Ked sme sli z Ikey tak mi volal Viliam, ze kedy sa mame stretnut s MIrkou. Jej bolo dost zle, tak pre mna prisli uz na stanicu, kde sme boli pre kufor a sli sme na veceru…ja, Viliam a Mirka…dobra kombinacia J ale ja som sa velmi tesila, ze som tam s nimi…bol to uzasny vecer, teda pre mna urcite…aj som si poplakala a dostala som darceky Ja bol to super cas s nimi dvoma…ma zaviezli k danke a danku sme zoznamili s Mirkou…a Mirka…pre mna je hrdinka…a uz som to povedala Xkrat a hovorim to znova a je mi luto toho casu, ked sme sa my dve nebavili…Odpust…mozno toto budes citat a jednoducho odpust mi prosim a dakujem za “zosit”dennik a za jeho slova J no a potom som si este poplakala ked odisli…a volala som este s vela ludmi…so zuzkou, jozkom, tomaskom, dankou, jankou, viliamom, matom, julkou, petom , mirkou, tomaskom…a nejak som nemohla zaspat…nedalo sa…nervozita…

Žiadne komentáre: