sobota, októbra 13, 2007

12.10.2007

12.10.2007 Sami aj Samantha sli do prace, Samantha si predstavte, ze sla o polhodku neskor kvoli malemu, ale nezabudla to pripomenut….no a on ani neplakal ked odisla J no a sli sme von, lenze on mi zaspal v kociku, mali sme ist do Baptist Church, lebo tam v piatok je nieco take ako “uschovna” pre deti a mamicky alebo nanny chodia do mesta na nakup…ale aj tak prsalo, tak sme sa skoro vratili domov a sa napapal a nechcel ist spat…a som prisla na to, ze ziadne take, ze somnou vybabre, ze chvilu poplace a nebude spat, som ho tam nechala, asi 5 minut poplakal a bolo dobre…spal J a ja som spala tiez J a poobede sme sli do mesta a do parku a bolo teplo hoci prsalo…no a uz som sa tesila, ze ked pride Sami tak pre mna zacina vikend…medzi tym mi volal Milancek J tak to bolo strasne super…teda on mi volal vo stvrtok J ale to som bola tiez v tom parku….no ale Sami nechodil a asi o 6pm mi napisal, ze bude meskat, ze mam dat malemu jest a ja som ho sla aj kupat…tak to bola show, lebo kupat sa chcel, lenze potom nechcel ist von….a jak sa Papa zjavil vo dverach uz aj dojedol a zacal plakat, lebo on ho odignoroval, lebo siel na WC, lebo siel si dat nejaky prasok….ale ja som potom aj tak zdrhla hore a som nasla u nich 3 filmy v obyvacke, tak som si pozrela The Perfect Man, lebo tam hrala Hillary Duff J taka oddychovka…a na veceru im prisla navsteva a Samantha ma volala, aby som tam sla a uz som pocula, jak sa na mne bavia, na mojej angline a tak som tam ani nesla….potom ale dosiel Sami, ze ma caka vecera ale oni sli pit, tak ja som sa potom najedla……

Žiadne komentáre: