sobota, októbra 13, 2007

11.10.2007

11.10.2007 rano ked som zisla dole o 7:00am ma Sami hned zastavil, ze ci som pocula Alexandra v noci plakat…a ja ze no jasne, ved ma hned vedla mna izbu a oni ho v noci nechaju plakat aj polhodku, asi kym ma poriadne nezobudi, jednoducho im sa nechce vstat…oni najprv teda neviem kto vstava, ale asi Sami, tak najprv ide spravit mlieko, ten tam place jak divy a az potom k nemu ide…salene….no a zastavil ma a ze co sme robili den predtym a ja ze nic neobvykleho…a ukazal mi jeho prstek…akoze uplne mala ranka ako ked sa dieta niekde zadrhne alebo ja neviem, podla mna to mal z nakupneho vozika z obchodu…ale to je jedno, no on povedal, ze som neopatrna a ze on kvoli tomu celu noc plakal a ze od 4:00am je uz hore a ze on s nim a ze je nevyspaty…akoze som ostala stat,ze ci je normalny a pritom malemu idu zuby a aj ja som mu den predtym davala sirupcek, lebo mal teplotu…a ked som zacala jest, tak mi oznamil, ze ostane cely den s nami doma, ze pochodime nejake playgroup pre maleho atd…a ked som zacala jest, tak zacal citat pravidla co smiem a co nesmiem robit atd…zosit je dole, ale hned ako budem moct zbehnem prenho a napisem to sem…no a ze jednoducho je somnou spokojny, ale ze nedostatocne upratujem…ze mam vsetko striekat akymsi bludom, ze s imam vysavat casto izbu, ze nemam nechavat plienky v kosi v kupelni…ze si mam umyvat ruky, ked mu robim jedlo…ze mam upratovat casto kupelnu…akoze on mi normalne ulozil inac uteraky, tak ako sa to jemu paci a pritom ja som ich mala len zavesene na radiatore…a ze nesmie byt ziadna skvrna na stole….a ze stale mam po alexandrovi upratovat…akoze som sedela a pocuvala a v duchu si vravela, ze je chory…a ukoncil to tym, ze on aj Samantha maju vysoky standard…tak moji zlati, ja som asi neni prava na vas vysoky standard….no a potom dal maleho spat na hodku a donutil ma upratovat, ze nesmie ostat v kuchyni ani skrvnka, ked si nahodou nieco budem varit…no a sli sme potom do mesta pozriet nejake group…a boli sme na kavu v Starbruck tak aspon jedno pozitivum dna….a potom ma vzal do Baptist church, ktory som ja inac hladala ale nenasla a to bolo druhe pozitivum…lebo sme sa tam nakoniec nejak dostali a on si vypytal nejake prospekty pre maleho a budem tam s nim chodit v utorok na nejake stretnutia pre deticky….no a ja som v tych papieroch nasla, ze vo stvrtok vecer sa tam cosi deje, nieco pre hladajucich…tak som sa tam vecer vybrala…ale prisla som neskoro, lebo to vobec podla toho nebolo, ale jednoducho sa tam stretava “mladez” kazdy stvrtok, takze nabuduce idem a strasne zlati boli, len si nepamatam ich mena…som videla jedno dievca na schodoch ako si pohmkava nejaku pesnicku, tak som sa jej spytala, ze co to tam je zac a ma vzala hned k nim hore a fajn bolo a v nedelu tam idem do zboru, tak uvidim co to bude….a jasne ze som nevecerala, lebo som dosla neskoro “domov”, lebo som bola na net kdesi v pozicovni….tak som konecne mala nejaky kontakt s ludmi…lebo mne tu slubuju,ze net bude next week a tak to vyzera, ze bude asi az na konci next week….akoze klamari….

Žiadne komentáre: