sobota, októbra 13, 2007

3.10.2007

3.10.2007 odchod-opustenie krajiny Lrano ma zobudili dvojcata, branko a danka J hned zrana som zrazu bola s detmi…no a potom rozlucka s dankou…odvoz na letisko….peto odisiel…a ja som tam ostala sama….Sama ako prst a pritom tam bolo tak vela ludi…vela z nich slo do londyna, vela niekam inam, vela prislo na Slovensko a ja som odchadzala…odchadzala som sama niekam, kam som ani nevedela ze kde idem…no a presla som Check-inom a mala som heavy kufor, tak som si sla platit a ona bola zlata…lebo som mala 12kg navyse a mi povedala, ze ci si nieco nemozem vylozit a ja som povedala, ze nie, ze tam mam len to co potrebujem a ona mi dala platit len za 7kg J no a tak som sla dalej…este som volala s jankou, Mirkou, viliamom, mamkou, ocom, rina bola posledny clovek s kym som hovorila slovensky…fakt az do poslednej chvile ked som mohla volat som volala J no a potom som sla….jejda trapas, lebo som si myslela, ze to je nejak radene, kto kde bude sediet a ono to sa sedelo kde sa chcelo….tak som sedela pri ulicke…okna uz neboli volne a let bol v pohode, len oni vraveli vsetko v anglictine a moje nervy tak rychlo, ze som sa ani nesnazila rozumiet…este ze som pred dvomi rokmi letela a tym padom som vedela, ze o com asi hovoria…no a pocuvala som chvaly a rozmyslala co vsetko tu nechavam a co ma tam caka..jejda a ked som vystupila….zrazu som si uvedomila, ze som niekde, kde budem malo rozumiet a malo hovorit J hladala som kufor a ked som ho nasla tak som sa vybrala k vychodu, lebo Sami mi pisal, ze ma tam bude cakat… a on ma hned aj spoznal a tak sme sli…2 hodiny v aute s francuzom a kecat po anglicky…. A ja som to prezila J doma nas cakali Samiho Godparents, pretoze oni sa o Alexandra starali dva tyzdne…v lete mali au-pair Barbaru, lenze ta na konci augusta odisla, lebo sla do skoly…dva tyzdne bol doma Sami a potom prisli oni…a ja som mala prist povodne az 7.10. lenze kedze som uz mala letenku…tak so prisla a tym padom som nemala izbu…lebo v ich spalni spali oni, v mojej izbe bol Sami a Samantha a ja som tym padom spala v obyvacke, veci v kufroch…no chaos…Sami mi kupil nafukovaciu postel…sranda bola…doma sa hovorilo francuzsky a najlepsie bolo, ze ja som bola s nimi viem,ze ona sa volala Marceile…a starky neviem ako…ale ma s nimi nechali vo stvrtok a piatok a oni nevedeli ani ceknut anglicky a ja som nevedela ani ceknut francuzsky J a najlepsie to bolo, ked sme v piatok s Marceile hladali po meste nejake baby centrum alebo nieco take J Hned ako sa Alexander zobudil nas Sami vzal von a siel mi ukazat miesta kam s nim mozem chodit, parky a nejake kostoly a tak…

Žiadne komentáre: