sobota, októbra 13, 2007

10.10.2007

10.10.2007 Tesim sa na vikend…Streda bol tazky den, lebo podla mna Alexandrovi idu zubky a preto je nervozny…ani moc nechcel jest, jednoducho tazko bolo a Sami prisiel domov skor a boli sme pozerat nejaky novy dom, ktory bol dost far od mesta…ale mne sa ten dom pacil, az na to, ze tu su brutalne drahe domy a k tomu este jeho komentare…akoze fakt pekny dom…na prizemi jedalen, obyvacka, velka kuchyna, fakt velka, velka kupelna a druha obyvacka a pracovna a susicka…vychod na terasu, teda dva vychody, krasna zahrada s trampolinou a k tomu tam vojde aj bazen…no a na poschodi 3 spalne a wc…pekny dom a Sami to skomentoval tak, ze on neznasa susedov a ze tu by boli susedia hrozni..ze kedze maju Van ako auto asi nebudu nic moc… a to ma zarazilo a priznam sa, ze vtedy som zacala prvy krat rozmyslat ze kde a v akej rodine vlastne som….no a potom sme sli na nakup…akoze ma vysmial, lebo mi chuti arasidove maslo a nechcel mi ho ani kupit…akoze sorry…no a potom sme sli domov, lebo Alexander mal tak mokru plienku, ze mal mokre az nohavice a on si to ani nevsimol….no a cakala nas noc, kedy Alexander v kuse plakal, mne sa s nimi nechcelo vecerat, tak som sa robila ze spim, ked prisla Samantha pre mna a aj som zaspala a ja som spala 11hod J…a rano???????

Žiadne komentáre: