nedeľa, januára 20, 2008

znova doma

hej dlho som nic nepisala...ale nemala som pociac, nemala som net, lebo oktam mi ho prerabal...ale uz mam pocitac a mam uz aj net...pred sebou tyzden na ranci...zamnou je tyzden, kedy som sa stahovala, vybalovala, smiala...no minuly tyzden na ranci nebol nejak zvlast lahky, ale pohoda lesnaa ako by povedala jeden moj kamarat...no a potom som sa vratila do presova, kde ma uz cakala Dominika moja spolubyvajuca a tak nejak sa to zacalo...v pondelok sme boli u babky a bola som v orange, lebo mi skoncil pausal...kaviaren a super kavicka :-) stretla som Mira totha KE a sme sa nasmiali, lebo on stale nevie ako sa ja vlstne volam...v Utorok rano mi zavolal moj sused, ze ide mi stahovat veci...ta ja stres panika som ani nevedela, ze kto mi to nalozi, ked ja som v presove...tak mi nevime ktorom zvoneni mi zuzka dvihla, nejak sa mi podarilo zohnat mareka takaca a jeho kamosa a oni to nalozili :-) no a dalsi problem bol, kedy pridu akto to bude tu vykladat...a ludia ja som bola hotova...lebo nas tu bolo dost a ja neviem ako tym ludom podakovat, ze ma nenechali v stychu....Paly, Roman, Oktam, Slavci, jeho brat Ondrej, Tina, Janka Klimova, Dominika, Daniel, mamka a oco a ja...25 minut a mali sme veci vylozene a boli v byte....ludia fakt vdaka...no a potom sme sli do KE na mladez a tam bolo super...kecala som s Vevom a taky velmi dobry cas sme mali...a dokonca sme boli aj v mekaci ta sme sa nasmiali, lebo dievcata nidky neboli na drive... :-) a potom som zacala vybalovat...takze som sla spat 3:40
no a v stredu som sa vybrala na mladez...lenze rado mal toho v cafe vela, tak som mu pomahala a bola som s dzecami z dorastu, takze sme sa nasmiali....stvrtok sme boli s radom strazit deti milosa feranca...Timka a Viku...joj ta to zlate deti, som sa smiala, ze to zacina byt take ako v ziline...ze zasa deti strazim...no a vecer este dosli nejake veci zo ziliny a potom som este bola u Rada pozriet ich ako si tam ziju...tak som sa zakecala s Maruskou a ANkou B... a slavciho som len pozdravila a sla som domov...no a piatok...dosiel na mna taky strasne tazky cas...boli tu rano chlapi spravit net a telku...a neviem, zrazu prisiel taky cas...ze slzy tiekli a tiekli...a aj som odvolala strazenie deti....a nemala som na nikoho a na nic chut...ale dosla moja nova spolubyvajuca Zuzka...tak sme kecali a dajakma dali do laty...a kecala som potom este s palym....a nechapala som tomu co povedal...ale mi povedal, ze byt namotany je v podstate dobre...este sa s nim o tom porozpravam...no a potom som mala byt na doraste, ale nejak som sa zakecala s Tinou a Zuzkou a romanom v cafe...a sme spominali ako nam niekedy bolo dobre, na zazitky zo ziliny, ked tam roman bol na dovolenke...a potom sme sa dokonca aj vankusmi s romanom ohadzovali...a ked som sa vybrala na dorast, tak som zistila, ze uz skoncil a dosli vsetci do cafe a bol tam hluk a vela ludi a dobreeeee tam bolo...mala Natalka zamnou prisla, ze "pocuuuuvaj, ty vyzeras tak bohato, objednaj mi nieco..." tak som sa zasmiala..no a potom este som sla do Kanasa...sme sli spat ku Zuzke a Baske Lescisinovym a sla aj Denisa a Milka...a bolo strasne super...kecali, jedli, smiali....no pred tromi tyzdnami som tieto dievcence ani nepoznala...a vcera zasa bola prva navsteva u nas av byte...som utekala rano domov aj ked som spala len zopar hodin, lebo dosli chalani Slavci, Jany Chany, Jany Pasti a Dusan Havrilla na obed...tak sme sa zasa na nich nasmiali...a potom este moji rodicia dosli...a potom este som bola na kecy klube a potom sme sa straaaasne dlho v kaviarni smiali a steklili a nam sibalo a blbli sme....to len tak vskratke aby som na nic nezabudla...a vecer sme este so zuzkou sedeli na mojej "posteli" matrac na zemi...a pozerali sme filmy, videa a blbosti na you tube a fotky zo silvestra a smiali sme sa...ta idem dalej spat :-)

Žiadne komentáre: