sobota, januára 05, 2008

novy byt

Tak to ze som znova v Presove, to ti co sa somnou bavia vedia...znie to ironicky, ale tak som to aj myslela...tak som znova v Presove...dokonca po 5 rokoch a 4 mesiacoch v nasom starom byte...uz je vymalovany a nebyt mojich uzasnych kamaratov, ktori aj po tolkych rokoch su mojimi kamosmi a je jedno, ze kazdy z nas ma svoj zivot a svoj pribeh aj napriek tomu sme stale priatelmi...no a vdaka nim sme byt vymalovali za 2 dni...takze ake farby tentokrat :-) ? jedna izba je modra...modra svetla a tmava...dalsia zelena...steny su svetle a strop tmavozeleny...kuchyna je okrova so staroruzovou a moja izba tiez a dnes som si kupila aj staroruzovy koberec :-) moji uzasni susedia sa o mna staraju...teta Kucharova mi hned v stredu ked som k nim dosla robila chlieb s maslom a sunkou, lebo ze som urcite hladna...no a vsetko mi poziciavaju :-) sitko na cestoviny, taniere, vidlicky...ujo Kuchar mi dnes robil svetla :-) teda elektriku spojazdnoval a ja som doupratovala a prisli moji rodicia a davali dokopy svetla este a digestor....a a potom sme sli do tesca a do baumaxu a kupili sme koberec :-) staroruzovej farby ta sa z neho tesim, ze tu nemam hnede linoleum... no a som strasne uvanena po tychto dnoch a chcem spat a chcem spat :-) no a po nociach si vypisujem s kamaratom a potom malo spim...tam je pes zakopany....no tak ja idem dnes uz radsej spat skor :-) lebo to somnou bude zle....ale fotky tu este chcem dat...tak to asi az potom


Žiadne komentáre: