sobota, decembra 08, 2007

krabice a krabice

od stvrtka som v ziline...balim veci...je to take cudne, take divne, ze po piatich rokoch a styroch mesiacoch odchadzam zo ziliny...ziliny ktoru mam rada, kde mi bolo vzdy fajn..balim veci a myslim pri tom, od koho som to dostala, kedy som si to kupila...je toho vela sama sa cudujem odkial tolko veci...ked to bolo rozlezene v celom byte nezdalo sa toho tak vela...aj ked ja som vravela, ze k stahovaniu budem potrebovat kamion :-) teraz je to realita...vsade naokolo su krabice...chodba je plna bananovych krabic, v mojej byvalej modrej izbe...ostane tu postel, stary gauc a skrina...vsetko je prec...skrine su rozlozene, stol je rozlozeny, veci su v krabiciach, sackoch..dnes sa mi uz nechcelo robit,lebo ma strasne krize boleli a tak som triedila CD :-) hladala im obal a potom dosla zeri a zuzka a to bolo strasne super,ze som ich videla a mi pomohli zbalit este veci v kuchyni...vyzera to tu prazdno a pusto, teda este tu su krabice...ale o dva tyzdne tu nebudu uz ani tie a potom tu ostane naozaj nic...a mna potom caka vybalovanie a zariadovanie a straaaaasne sa na to tesim aj ked tyzden budem v PO a tyzden nie, ale je to strasne super...a vcera som este bola v cafe...posledny krat, tak naozaj posledny krat....lebo cafe sa vcera definitivne zatvorilo a bol este mikulas bolo tam vela deti a dospelakov a pomahala som trocha betke a potom sme sli aj s majkou do mekaca, uz som mala abstak...no za chvilu bude naozaj bodka za zilinou...

Žiadne komentáre: