pondelok, decembra 03, 2007

vecera

dnes rano som sa tak trocha vyspala :-) vcera som prisla z ranca a bol to super pocit nevstavat 6:10 a robit rano ranajky :-)no a bola som s mamou v meste, kupili sme komodu, stolik do obyvacky, stol pod telku...no apotom som bola pri tete vercimakovej, stretla som slava harcara po dlhom case, danku sabolku, jana simocka, denisu, katku kvokackovu...dala som si burger v maxime :-) a stretla som milosa ferenca a skoncila som v Moste...kde som si spravila cappuccino a bol tam miazga a oktam a erik a rado a pali jackanin...no a kecala som s miazgom a s rinou a ked som sa uz vecer poberala domov, tak miazga volal ivke a nakoniec som u nich skoncila na veceri :-) a miazga varil a bolo to strasne super a potom miazga siel po mina a ja som ostala s ivkou a bolo super...a miazga nam ukazoval domcek...a miazga a mino zacali hrat na klaviri a bolo to uzasne a ja som bola taka rada,ze som s nimi...a bolo to uplne ine...take spontanne, take....jednoducho som vdacna...

Žiadne komentáre: