sobota, decembra 08, 2007

kamarat odchadza

dnes, teda pred chvilou mi napisal moj super kamos, ze odchadza prec...prec zo slovenska, sice len na kratky cas...ale odchadza...neuteka pred problemami, aj ked urcite to ludia v jeho okoli vravia...ale ide, lebo tuzi po case s Bohom a tam kam ide...joj bude mu tam dobre, lebo poznam ludi, ktori tam boli a viem, ze sa tam mali super a ze ho to niekam posunie vo vztahu s Bohom a ze bude moct riesit svoje veci s Bohom a mozno tiez s ludmi aj ked na dialku...je mi smutno po velmi dlhom case, lebo viem, ze mi bude chybat ale zasa ved net funguje a snad si najde niekedy cas...nebudem a nechcem ho menovat ale ak sem tam cita moj blog tak on bude vediet o kom to pisem a len ti chcem povedat, ze ta mam strasne rada, ze zatebou stojim nech sa deje cokolvek a je mi jedno co na teba ludia kydaju, ak ich to este nepreslo...co im viem vyvratit im vyvraciam, pretoze ta nejaky ten den poznam a hluposti robi kazdy z nas...ide o to, ci si to uvedomime a nechame to alebo v tom pokracujeme dalej...a hlavne, nie ja vidim do tvojho srdca ale Pan Boh donho vidi urcite...a ON najlepsie vie, co je pre teba dobre a on najlepsie vie, co vsetko ti tam daleko DA, co ti VEZME a co treba VYLIECIT...som tu pre teba...a preco mi je smutno ked viem, ze ti tam bude dobre?preto, lebo ta nebudem stretavat a nebudem sa moct s tebou rozpravat face to face a nebude ma mat kto objat tak ako ty kamosko moj...a ked ti bude nanic najdi si toto v archive :-)uz sa tesim az mi budes hovorit ake velke veci Pan Boh robil za ten cas v tvojom zivote...

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Serus kurce

Mirka Katuscakova povedal(a)...

serus kurce,tak sa uz tesim na to,ked pridete malovat :-)