utorok, apríla 10, 2007

vylet v strecne

vcera bol velkonocny pondelok. Ako by som ja povedala, my sa oblievame 364 dni v roku, len na velkonocny pondelok nie. Takze tak to vcera bolo, vobec sme sa neoblievali, lebo sme sa oblievali v nedelu u nas :-) ale tak, ze mi chalani dokonca zlomili pistol alebo som si ju zlomila sama?Jednoducho doobeda sme piekli kolace, ktore inac ani nemal kto jest, takze som ich dnes rozdala, no a varila som babam obed a tak. Potom dosiel Mino a Matko a papali tortu, co Lenka robila a potom nam hral trocha na klaviri a potom to zacalo. Nevinnou pistolou a skoncilo to znova ako inac ako poharmi s vodou, takze nase steny boli mokre, dlazka bola mokra, ja som sa prezliekala a tak podobne. NO a sedeli sme u nas v kuchyni na zemi, na stolickach a kecali a oblievali sa a bili :-) no a potom sme s matom sli do visnoveho, kde sme jak mestaci jedli mcdonalda, baby ostali dole pri aute ( mirkaS. Lenka, janka M.) a ja s matom sme sli kamsi hore na kopec, lebo on siel hladat nejake sutre do akvarka. Aj tak sme nic nenasli, lebo Matko povedal,ze take krajsie a lepsie su dalej asi tak 5km a uz sa aj tak zacinalo stmievat, takze sme sli domov. Teda sli sme odviest jeho, dal mi moj pocitac, na ktory som sa tak velmi tesila, ale ked sme dosli domov ,tak som zistila, ze DVD romka ani nefunguje atd... tak sme len tak pozerali telku a sli spat. NO a na velkonocny pondelok sme nikoho do bytu nepustili, len pred odchodom prisiel Tomas Bosansky a pooblieval nas a vysibal. NO a potom sme uz sli do strecna, lenze Matko nejak zle pozrel vlak, teda ten vlak, ktorym sme sli,tak on nestal v strecne, takze sme sli do vrutok, kde sme hodinu cakali,lebo vlak ktory nam siel spat, sme mysleli, ze spat ani nejde... no takze sme si tam pockali, potom sa k nam v strecne pripojila Majka a Beba a sli sme opekat. Najprv sme sli k takemu jazierku a potom sme opekali. Chalani zalozili ohen, kazdy si opiekol nejaku tu spekacku, slaninku, len Majke a Bebe sa nejak nedarilo a zopar spekacok im skoncilo v ohni. Aj Lenke spadla moja klobasa do ohna :-( no ale najedli sme sa, napili, potom sme poniektori len tak lezali, niektori sa sli prejst, fakt tam bolo super. Ja som sa potom tiez vytratila a mala som strasne dobry cas s tatikom. Nejak na mna to vsetko doslo, ze ujo zomrel, ze... no chcela som byt sama a ked som videla tu krasu... jednoducho som potrebovala byt sama ja a Boh a tam bola uzasna prilezitost na to. Lebo takto som si predstavovala moj cas, ked som sa mala vratit do ZA, lenze trocha sa to skomplikovalo. Mato s Radom na mna kricali z opacneho konca a kyvali sme si a ja som si sedela na takom kopecku, podomnou bola voda, zapadalo slnko a ja som si mohla zas a znova uvedomovat tu krasu a to vsetko co nam BOh daroval, co skrze Neho mame. A tak trocha som nanho kricala a diskutovala s Nim o niektorych veciach a jednoduho aj ked v slzach aj tak som s Nim mala strasne dobry cas. Mozno to niektori nechapali a niektori sa na mna mozno pozerali trocha divne, ze kde som a preco som sama.... ale ja som to potrebovala.a som vdacna za ten cas a som vdacna, ze moj zivot moze patrit Jemu. A viem, ze niekedy su tazsie chvile a niekedy lahsie a viem, ze niekedy je to somnou tazke a niekedy lahsie, ale viem, ze Pan BOh ma miluje taku aka som so vsetkym co ku mne patri :-) a inac fotky nemam, mozno budem, ak mi Mirka S a Lenka daju, lebo ony dve fotili. A ak nie,tak sa to zaobide bez nich. Ale tam sme boli ja, Lenka, Mirka S., Matko, Mino, Betka, Majka, Mino, Rado

Žiadne komentáre: