streda, apríla 18, 2007

konecne pocitac:-)

ano uz mam svoj pocitac. Matko mi dnes prenho bol v Metre, tak snad to uz bude tak, ze naozaj pojde. Lebo aj po velkej noci hned mi pren siel a pocitac blbol. No takze uvidime, ze co a ako. A co sa deje? ani sama neviem, no viem, ze v poslednych dnoch som neni vo svojej kozi. V sobotu sme boli na WF v LM. Bolo super. Mato a the Intension hrali a ja som mala strasne dobry cas. sli sme rano autom este aj do Martina pre bicie a potom tam a vecer sme sa vratili a ja som v noci este bola v cafe, lebo som upratovala po akcii s Jankou a Lenkou. No a v nedelu bolo decko, super bolo :-) a potom sme s matom sli ku hechtovcom na obed a potom hechtovci odisli prec a my sme ostali s ich tromi detmi : Kubkom, Timeckom a Dadikom :-) zlatulinke deti su to. dadik spal, s timkom som sa hrala. POtom ked sa Dadi zobudil som sa s Kubkom ucila do skoly, Timko ma stale prenasledoval lebo mi chcel prdiet na brucho :-) no co uz..... ja neviem, nejak nemam slinu na pisanie. Ale kedze uz mam pocitac, tak uz budem moct aj fotit, aj ukladat fotky aj fotky sem davat :-)tak zatiiiiiiiiiiiiiim

Žiadne komentáre: