utorok, apríla 10, 2007

velka noc

no mozno to cele skratim a mozno sa velmi rozpisem :-) ale vsetko to zacalo stvrtkom. Sla som doobeda do Presova, tam som stravila par hodin s Romanom :-) to bolo strasne super ho po dlhom case vidiet, sice ho vidim na worshipoch, ale to naozaj len vidim. Tak som s nim bola pre jeho novy objektiv, on bol somnou kupit latku na jedno tricko, potom sme sli na bus... no strasne super to bolo a ja som bola rada, ze som s nim stravila svoj meninovy den :-) Rano ma inac sokovala Irenka, ked som od nej dostala darcek :-) Hechto ma hodil na stanicu, cestou vo vlaku som v kuse pocuvala komajotu... no super bolo :-) no ale ked som dosla domov, tak moji rodicia sa v kuse natahovali, hadali... no nebolo to nic prijemne a to vsetko kvoli tomu, ze ja som prisla, ze moj oco si dal pivo a jemu staci malo aby sa mu rozviazal jazyk. On provokoval mamu, mama plakala, potom som uz aj ja z nich plakala... no tak nejak. No a vecer dosiel moj bratranec, zistila som, ze cakaju babatko a ze su uz v piatom mesiaci :-) v piatok som bola v kostoliku, take super to bolo. Ja som na velky piatok strasne rada v kostole. Sice to trva dlhsie ako inokedy, ale je to take super, ked tam sedim, ked pocuvam pasie... sice tie piesne mi nerezu,ale co uz... no a stretla som ludi, co som dlho nevidela a tak. Poobede som piekla kolac, robila salat, dosla teta, ujo, babka a krsnata, tak som sa s nimi blaznila a chytali sme rybky v nasom akvarku.... a vecer prisiel telefonat :-( ze moj ujo zomrel... no vsetci z toho na prasky, cely vecer telefon zvonil, este aj v sobotu od skoreho rana, cela rodina sa davala dokopy atd...no dalo sa to cakat, ale aj tak to vsetkych sokovalo.... ja som odisla v ten den do Ziliny... celu cestu som cumela von z okna, dumala a pocuvala komajotu a bolo mi nanic a ani sama neviem preco. Len viem, ze som sa strasne tesila, ze som neni doma, ze som neni v centre toho celeho diania. No a na stanici ma cakala Mirka a Lenka a sli sme k nam domov. Tak nejak nenapadne sa k nam nanominovali a stravili u nas dve noci...ale bol to dobry cas, no zaroven nerozumiem koncu, teda tomu co sa v pondelok stalo, ale to uz nepatri sem na tuto stranku...musim ist na druhy pocitac, lebo tento tu uz riadne blbne....

Žiadne komentáre: