pondelok, apríla 02, 2007

nova chladnicka :-)

aaaaanooooo.... vcera sme boli pre moju novu chladnicku. Teda nie je nova, je asi tak rocna, ale Amy to je jedna nasa americanka odchadza spat do ameriky po dvoch rokoch na slovensku a kedze odchadza niektore veci predavala. MOji rodicia si napriklad kupili pracku a ja chladnicku, takze vcera som ja, Lenka, Matko a Max boli pre chladnicku :-) jupiiiii. No a potom sme sli ja, Max a Matko sa napapat do carefouru no a potom rychlo domov k babam s rolkou a colou a zmrzlinkou :-) No a kedze bola nedela, tak poobede pekne do zboru. A akoze...vcera v zbore... no pre mna to bola sila. Vedela som, ze Mato a Draho budu mat chvaly. No a ja som mala strasne dobry cas na chvalach ale aj kazen bola super. Som stala pred Bohom a nevnimala som nikoho okolo seba ani predomnou ani nikde a bola som uplne niekde mimo, niekde mimo miestnost len ja a Tatik a som bola strasne vdacna za piesne, ktore chalani vybrali a.... toto bolo to, po com som v tomto zbore vzdy tuzila a konecne som to tam aj zazila. strasne dobry cas a konecne som tam citila taku slobodu, nieco ine ako doteraz.... no a Samo mal strasne dobru kazen, v podstate take napomenutie kazdemu z nas, ze si akokeby zijeme vo svojej ulite, nasi susedia a nasi priatelia ani nevedia, ze zijeme zivot so zivim Bohom.... a je to tak, ja sice mojich susedov dokonca ani nepoznam a to byvam v novom byte uz takmer rok...ale zasa stretavam sa so strasne vela ludmi v cafe. A viem, ze nie vzdy sa dalo alebo sa da rozpravat s ludmi o BOhu otvorene hned.... ale to je to, preco som tu, preco sme tu. Chcem byt Jeho svetlom, chcem byt Jeho nastrojom. Chcem oslavovat Jeho meno....
No a po zbore som sa trocha blaznila s deckami, ked sa na mna vsetky zrazu vrhli, jedno mastipalo, druhe steklilo... atd.... ale zlate boli. No a potom sme este sli sa napapat, teda ja si dat kavu a matko ham-ham.... a vecer???? neviem, vela som rozmyslala a mala som taky dobry cas s tatikom a pisala som si do takeho zositka a tiez som dala na papier par myslienok a taky jeden odkaz pre jedneho cloviecika.... a mozno mu to raz dam precitat, neviem, mozno... ale nemohla som zaspat, dlho som len tak lezala v posteli a pozerala do stropu, potom zapla telefon a nieco citala v Biblii a potom znova len tak lezala, volala s Matkom... taky zvlastny vecer to bol.... nejak mi zrazu bolo jedno, ze som si kupila chladnicku, nejak mi bolo jedno, ze nemam pocitac, nejak mi bolo jedno, ze chcem vlastny byt, ale nemam ho... zrazu ma zaujimala len jedna vec, teda dve :-) ale ta jedna bola, ze Pane Boze chcem zit svaty zivot s tebou a uvedomila som si, ze v poslednych dnoch som toho vyparatila dost a ze som robila veci, ktore sa Tatikovi nemuseli az tak pacit....

Žiadne komentáre: