sobota, marca 31, 2007

nemam pocitac :-(

preco som tu par dni nepisala? no asi preto, lebo moj krasny pocitac, ktory bol ze novy sa pokazil. Teda ani nie ze pokazil, ale... neide CDromka a sem tam sa mi zjavi modra obrazovka a potom sa mi vypne a potom zapne a.... tak mi ho Matko odniesol do Metra, kde ostatne 30 dni, takze na nete a niekde ze pri pocitaci budem teraz malo, aspon sa zisti, ze ci som alebo nie som zavisla.... No ale co noveho? ani neviem, zajtra idem kupovat chladnicku od Amy a pracku pre mojich rodicov, takze bude show. Tento tyzden som bola aj v cafe, aj sa mi pokusali spravit cerveny melir, ale nejak nevysiel, teda mam ho,ale taky strasne slaby. Takze tak. No a potom bola oblievacka v cafe. Oblievala som sa s Matom, potom sme sa oblievali vsetci... no mame velku noc predcasne. Neviem, mam teraz taky cas, ze rozmyslam, ze neviem co dalej, ze neviem co sama so sebou... a viete co??? taky jeden chalan mi dal do mojho telefonu Bibliu. Ludia, takze v noci, ked nemozem spat alebo ked Petka uz spi a ja mam zhasnute svetlo v izbe mozem si zapnut telefon a citat si Bibliu v telefone :-) uuuuuzasne nieco. No a dnes ma Mirka narodeniny. Cely den cakame kedy pride Mato a jeho kapela, lebo slubil, ze zahraju mirke happy birthday a jeho nikde. Kupili sme jej tortu a kyticu ruzi a este 30 DELI, lebo za 30 kodov z deli moze vyhrat MP3 prehravac a ten jej sa jej pokazil, takze snad ho dostane :-) no tak ja utekam mu zavolat, ze kde je a snad to uz konecne dnes oslavime... tie jej narodky :-)

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Miruš. Chcem ti povedať, že si úžasná. A nielen ty, ale aj všetci v cafe.Včera som prežila nádherné narodeniny a ani neviem ako sa vám mám za to poďakovať. Ďakujem je veľmi málo...Všetkých vás mám strašne moc rada.Ste jednoducho super...Mirka S.