štvrtok, apríla 19, 2007

este fotky z velkej noci






No, vobec neviem ake bude toto rozmiestnenie fotiek. Ale toto je moj tato.dobre nie? No a toto v okuliaroch to je moja mama a moj brat Miso. Potom tu je Dodko moje krsna, ktore ma 2,5 roka a Adamko, ktory mal nedavno 1rocik :-)
Potom tu je Adamko, ktory ma v ruke moju striekaciu pistol, ktora inac vo velkonocnu nedelu padla, teda bola zlomena, lebo som sa ja, mato, mino, mirka, janka a lenka striekali u nas doma v kuchyni. No a Dodko ma zlomenu ruku, takze aj jeho sadra je zaznamenana :-) No a tito traja na fotke, to je moja mama, moj brat Miso(22) a David(17). NO a na dalsej fotke je vo vrucnom objati Dodko a Adamko pri nasom akvarku na chodbe u mojich rodicov v Lade. NO a este usmiaty Adamko. On mam pocit viac place ako sa smeje ked ja pridem domov, to asi preto, ze je tak velmi zvyknuty na maminu a kym si zvykne, ze som tam ja jeho krsna, tak uz je neskoro a bud odchadzam ja od nich alebo on od nas... Dufam, ze som nanic nezabudla, ak hej, potom pridam :-)

Žiadne komentáre: