štvrtok, apríla 19, 2007

fotky zo vsetina a z opekacky







Lenka ma asi odstreli :-( co uz, ine fotky som nemala k dosahu ako tie jej z blogu, kedze ani jedna mi este stale nedala fotky co fotili :-( tak aspon nieco tu budem mat. Ta prva fotka kde sme vsetci styria to znamena Janka, Mirka, Matko a ja to bolo na ceste do Vsetina na worship. Potom na dalsej to som ja a Janka a za tym je hned Mino. Vybrali sme sa na velkonocny pondelok na Banu opekat. Lenze matko pozrel trocha iny vlak, taky ktory v Strecne nestal a tym padom sme si trocha predlzili cestu vo Vrutkach sme stravili trocha viac casu. Potom tam je Matko a Radko. Radka som tu este nespominala. Je to Matov strasne dobry kamarat, hra na basgitaru v jeho kapele, taky tichy chlapec :-) kym sa mu jazyk nerozviaze :-) No a potom som tam ja na kare a Mato :-) to ked sme cakali v Hornom Lideci na vlacik, tak sme sa tam fotili jak blbeckovia :-) a ludia vo vedlajsom vlaku sa na nas smiali. No a este Mirka a Betka :-) nase kocice.

Žiadne komentáre: