nedeľa, marca 25, 2007

este nejake fotky od Mirky

Toto bol posledny den KPM...aspon vidite, aky dokazu byt dobrovolnici alebo Matko ako zamestnanec pocas KPM unaveniiiii. No takze Mirka, Matko a aj Lenka, lenze ta svoju fotku z mojho fotaka vymazala, tak si aspon trosicka pospali a nabrali dalsiu energiu, aby v nedelu dali posledny obed a mohli sa pustit do upratovania, nosenia stolov, stoliciek atd... (mirka nehnevaj sa, ze som sem dala aj tvoju fotku :-) )
aha tak asi zacnem pisat tu, aj ked v tomto je teraz taky celkom neporiadok v tychto fotkach,ale pokusim sa to uviest spravnu mieru. Takze tato fotka domodra, to je akoze nasa skupina "skapeem po KaPeeM" jednoducho sme naskakali do vriec, kde boli odpadky po KPM. no co uz, aj na nas uz toho bolo vela a aspon bola sranda.
No a tuto je nas Matko. Chudacik bol taky unaveny, ze niekolko krat zaspal aj takto po sediacky pri stole, aj na sedacke na poschodi a tak. No aspon si trosicka pospinkal.
A dve fotky nad touto to sme my vsetci, co sme v piatok v noci robili v cafe. Takze pekne po poriadku z lava: Matko, Majo, ja, Janka, Riso, Miro, Betka a Ivka. Teda bolo nas tam asi aj viac, ale toto sa podarilo dat dokopy tak, ze sme sa mohli aj odfotit. Ale bola sranda :-) len hlavna vec, ze prave vtedy vsetci zrazu chceli platit a my sme sa prave fotili. No a toto zelene, to je nasa Katina. Ta nam cez KPM upratovala, umyvala riady a jednoducho dohliadala na ludi v umyvarke. Kati diiiik :-)
NO a toto je Janka moja slubyvajuca, teda aj Ivka v tom ruzovom je moja spolubyvajuca, ja som jednoducho do KPM zapojila kazdeho kto chcel, kto mohol a kto mal chut na KPM v cafe robit. No a prosim pekne Janka na KPM prvy krat v zivote obsluhovala. Takze my sme sa na nu pozerali, drzali jej prsty a dopadlo to super :-) takze Janka sa vratila vysmiata a Ivka ju len k tomu povzbudzovala. Baby akoze fakt dik, ze ste nam pomohli a ze aj vdaka vam, tam mohla byt super nalada :-) No a tato posledna fotka, tak na nej je Betka, Silvia a Peto. Dalsi dobrovolnici, ktori nam
na KPM v cafe pomahali. Bolo to sice minuly tyzden, ale ti z vas, ktori viete o tomto blogu a snad to budete aj citat, tak vam chcem aj takto podakovat, ze ste mohli byt spolu s nami pri tomto vsetkom. Ved... uvidime sa aj o rok?



1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Miruška...KPM bola nezabudnuteľná akcia. Strašne sa teším na budúci rok. Bolo kopec srandy a smiechu, ale ne vždy, lebo sem-tam sme aj niečo urobili(keď si sa pozerala):)Ale ne, fakt som rada, že som tam mohla byť. Diki...Mirka S.