nedeľa, februára 24, 2008

zasa doma

tak konecne som doma...bol to tazky tyzden...jeden z tych vacsich zaberakov...jednak fyzicky, lebo sme mali pocas tyzdna dve akcie....a jednak psychicky...ale to sem nepatri...jednoducho potrebujem vypnut a odychnut...ale dnes sme odisli skor z ranca, teda ja som odisla skor, lebo BJ mali volne miesto v aute...a sla som s nimi do KE na zidovsku konferu a tam som stretla Janitsovcov :-) a to bolo take mile ich vidiet...Matusko uz chodi...vyrastol....s Dodkom som si pokecala s Matkou tiez...boli sme v McDonalde :-) s Jankou som si velmi dobre pokecala v aute....no jednoducho super :-) no a ked som dosla domov, tak tu bola zuzka a potom mi napisala Katka, ze Zuzka Moravcikova je v nemocnici a ze k nej ide...tak som sla s nou a bola sranda...bola tam Tina, Katka, Johny, prisiel Dusan Bena,ale on ako pacient na prijem...ta sme narobili curbes :-)no a potom sme sli este na faru a tam bol vecierok...no a mali debatu o liturgii...nejak sme tam nesli...ale zasa sme sa porozpravali s Bakalarom, nasim fararom...Katka mu dala jednu otazku, mna sa pytal ako sa mam, ako nasi, co teraz robim...hovoril mi o planoch a vizii, ze chcu kupit jedno zariadenie asi 16km od Presova...kde by sa mohli robit vylety, tabory....sak uvidime....no dobre....kecam...kecam...riesim zopar veci....kecam s Lenkou H....po dlhom case...normalne :-) a velmi sa z toho tesim....no a este s luckou malou a zuzkou a adkou a davidom...no a organizujeme zasa party u nas :-) takze v piatok zasa babska party :-)

Žiadne komentáre: