streda, februára 20, 2008

len tak

ani neviem,jaky nazov tu mam napisat....no vlastne ani nevime co chcem pisat, lebo som taaaak unavena, ze uz ani nevidim a myslim, ze ako toto dopisem, tak idem o poschodie vyssie spat...a dnes ma nebudu budit ziadne decka, ani chlapi, ktory o polnoci vysli dnes z izby a zacali nadavat a vsetky decka stichli a odisli na nocnu hru a ja som mohla kludne zaspat...ale bala som sa, ze zrealizuje svoju hrozbu a to taku, ze povedal, ze o piatej rano zapne svoju motorovu pilu...no nic take sa nedialo...no takze decka z hradku odisli a zajtra pridu prvi ludia na modularnu skolu a tiez majka klimova :-), na ktoru sa velmi tesim, pride mi pomoct, kedze tu bude vela ludi... no a boli to zaujimave tri dni a dnes...no pisala som si s jednou dievcinkou, kamaratkou...a som rada, ze sa rozhodla tak ako sa rozhodla....a ze ide domov a ze ju mozno coskoro stretnem :-) ved uvidime...ale no....chcela som to tak trocha rozoberat, nase rozhodnutia v zivote...ale to asi az ked z ranca domov dojdem, lebo teraz nie som schopna nicoho..azda len to, ze Irenka nasa z kompasu ma druhe vnuca, ze katka klimkova dnes dosla na par dni domov z londyna, ze som dnes volala s betkou a majkou...ze som rada , ze som a ze aj ked sa vela veci deje, ktore necakame a ktore si naplanujeme uplne inac...my nie sme tvorcovia...sme len hlavni protagonisti...ale reziser mojho, tvojho zivota je niekto uplne iny....takze sa tesim na to, aka bude dalsia scena mojho zivota....jaaaj a este jedna vec, z ktorej sa velmi tesim, ze jeden moj kamos bude tatino...neviem ci to tak mozem verejne zverejnit...ale je to moj zubar Palo :-) takze sa aj z toho tesim...a potom

Žiadne komentáre: