nedeľa, septembra 16, 2007

full house

preco full house?lebo v stredu som sla do presova, preto som aj nepisala nic, lebo som nebrala pocitac spolu s Palom a Monikou...no boli sme na halusky, nasmiali sme sa v aute a odviezli ma az domov a mali sme vela veci, lebo ja som v Ziline balila veci a Palo zlaty mi ich zaniesol domov...no a halusky boli strasne super, lenze....ja alergicka na mlieko som si dala acidko a...ledva som to vydrzala do Presova na benzinku...no a vo stvrtok som bola v kaviarnicke, lebo som trocha palimu pomohla s telefonovanim ludom z CF a to bolo strasne super a potom som kecala s Jankou a Rinkou a Ludkou a Radkom a Palim a sla som na trhy a nakoniec som skoncila na sidlovci...uz niekolko rokov ma volaju birosovci na navstevu aja som sa tam konecne dostala...mala som ist von s Palom a Monikou, lenze som nakoniec uz nich bola do noci, ma Pali viezol na nocny potom a oni maju dve krasne deticky Klarku a Tea a dam tu potom fotky,len este ich nemam stiahnute... no a potom v piatok som este bola v kaviarnicke a rozlucila som sa doma s nasimi a bola za mamkou este v robote, lebo tak to vyzera, ze ja ich uvidim najskor asi az v juli...uvidime...no a sli sme poobede uz do Ziliny...ja s Mirkou a Tomasom v jednom aute a Siska, Marian a maly Martinko v druhom...predbiehali sme sa, smiali sme sa, nakupili sme...boli sme v piatok vecer jest v kefiri...potom sme doma este pozerali telku, matko mal energie az az....v sobotu nam prsalo,ale boli sme v mete, v parku, pri fontane, varila som obed, pozerali film, vecer boli vonku...a dnes sme boli na ranci pri ziline, Martinko bol nadseny z oveciek, konika, sliepociek, daniela....potom sme obedovali a boli este u nas a potom uz sli domkov....mirusku a tomaska uvidim asi tak az v lete buduci rok :-( joj budu mi chybat,velmi...nechali mi ale velmi vela cajovych vrecusok s tym, ze ked mi bude smutno tak si mam dat cajik od Mimi a Tomiho...moji zlati, snad ho nebudem pit tak casto, tym myslim, ze na vas mysliet budem, len dufam, ze nebudem mat tak vela smutnych dni.....no a dnes sa stala este jedna vec.... o tej tu ale pisat nebudem...len som sa dnes vyplakala...a trocha viac ako za posledne dni...ale viem, ze to este nebol koniec a ze tato vec potrebuje este cas...a to ze idem prec len bude super pre mna...lebo...ale nie,uz by som o tom pisala a to nechcem

Žiadne komentáre: