utorok, augusta 14, 2007

campfest 2007 prva cast

Takze po poriadku... vsetko to zacalo prvym campfestom... ja som si dovolim povedat taka chodiaca kronika campfestu, pretoze som bola na komplet vsetkych ako dobrovolnicka... a nic lepsie som nikdy nezazila... tento campfeste bol nejak specialny.... velmi specialny a pre mna najlepsi. Vsetko to zacalo uz davno, ale aj tento cloviecik Vlasto za to mohol, ze som bola zas a opat v kaviarnicke a v kuchyni, no ved kde inde by ma niekto hladal... takze vlasto je z bardejova a ma manzelku a dve deti karinku a benka. Benjamin to je zivel... drzy, zlaty, neposlusny ale super... stale sa zomna smial a jeho heslo bolo "tesim sa na cf o 5 rokov, ked budem dobrovolnik v kaviarni, lebo Mirka vtedy prestane chodit na CF..." a stale sa z toho smial... no ale vlasto mal na starosti kuchynu a aj kaviaren do nejakej miery a vidame sa pocas roka len sem tam, ale je to strasne super clovek...

Potom tu boli nase dve veduce. Danka a Janka :-) zlate. Janku poznam uz par rokov a aj minuly rok bola nasa veduca, ale danku som spoznala tak lepsie az teraz... a je to jeden z ludi, ktori mi najviac chybaju po CF, teda ony dve... joj ved ja som vcera skoro plakala ked som odchadzala prec...s Dankou sme sa nasmiali jak dive, sme sa fotili, dokonca spolu aj plakali a modlili a... uzasna osobka je to... posledny vecer sa obarila vriacou vodou a ja ani neviem preco som vtedy sla do kuchyne, ale som jej hned dala horcicu a no presne som vedela ako sa citi... z poslednych sil sa snazila usmievat, obsluhovat ale tiez uz toho mala dost...danusik chybas mi

no a potom Janka... janka je z bardejova, malinka je ;-) ale o to zlatsia :-) janka je uzasna veduca, ma s nami dobrovolnikmi trpezlivost, nevie na nas nakricat :-) a ja ju mam strasne rada... joj ked odidem prec bude mi chybat, ale Janka urcite aspon na jeden worship pocas roka pridem a ked zozeniem super letenky tak aj na viac...

miruska bola somnou v stane... mali sme 5 vyrocie :-) lebo sme sa spoznali na vikendovke pre dobrovolnikov, ked som ja oslavovala svoje 19 narodky, vonku prsalo, skocila som jej na hlavu ked spala a vtedy som sa zoznamila s nou,julkou a marikou.... a odvtedy nase kamaratstvo trva, aj ked ona je v Sabinove a ja v ziline... chodi zamnou aj uz teraz s jej frajerom tomasom a vzdy ked pridu tak sa z toho strasne tesim.... tento rok sme dost kecali a ja som tak vdacna za cas s nou, za rozhovory a miri tiez za ten posledny rozhovor v noci... mam ta rada moja a tomasko teba tiez. a andreja som spoznala pred dvomi rokmi?? ci minuly? neviem ale taka kopa srandy je :-) a pozical nam baterku, takze sme aj v noci nieco v stane videli

No a ked som dosla tak ja som si myslela ze nas janci havrila vydava jedlo... lenze potom som pochopila, ze to nie je on, ale ze je to Jozko a s Jozkom som nakoniec bola aj na spolocnej smene a vela sme sa nasmiali a velmi ma povzbudil a no jednoducho on je super... sice sme toho moc nenakecali cez Cf, lebo on v kuse s niekym kecal, ale verim, ze sa to napravi a jednoducho je vela veci, ktore mu chcem povedat.... Jozko a tomasko a petko to su moji novi braskoviaa ja som z nich strasne nadsena.... Jozo si napriklad cisti zuby 20 minut :-) a stale sa sprchuje a ked ma vystiska tak mi dobije energiu jak nikto....no jednoducho jeho treba spoznat a potom pochopite preco som si ho tak oblubila

a tomasko je jozov spoluziak... prekecali sme jednu noc do 3:30 a potom sme tiez vela kecali a on je tak strasne uprimny, strasne zlaty... nanho sa jednoducho neda hnevat dlhsie nez 10 sekund, nieekdy mu sice treba dat na zadok, ale inokedy nie... velmi ma povzbudil poslednu noc, ked sme vonku chvilu kecali.... a tomasko dakujem za tvoje modlitby aj ja na teba myslim a co ma byt to bude :-)

a v poslednom ale neposlednom rade pre dnesny vecer Peto... prave mi volal, ze kde bol po minule roky campfest... peto je tak stary ako moj brat 17 rokov... ale nechapem, lebo moj brat je totalne nezodpovedne decko a peto... mozno preto, ze vo svojom srdci nosi Jezisa, preto je uplne iny... peto v kuse drel, bud nosil furiky alebo daval jedlo alebo umyval riady s Jozkom.... alebo nieco pomahal v kaviarni.... alebo staval stany ci nakladal kamion.... no v kuse robil a ja som nechapala... a tiez sa na mne vzdy smial, hlavne vtedy ked som si grgla.... vtedy som myslela ze umrie od smiechu... ale on si nechcel grgnut :-( joj chyba mi ten cas v kaviarni, s tymi ludmi...jeden vecer nas peto fotil mna a mirku a my sme struhali ksichty a na tom sme sa smiali. iny vecer sme sa tocili na fotaku a z toho smiali a boli sme na DJ G a peto tancoval :-) a joooooj uz sa tesim na CF2008....

cakaju ma nove veci.... nova vyzva, nieco nove... tesim sa ale zaroven bojim. spoznala som novych uzasnych ludi a mam teraz odist... ale Pan BOh vie co robi a chcem robit to, co chce ON... ved co, uvidime sa vsetci na CF 2008....tak pokracovanie zajtra.... lebo uz domov treba ist

2 komentáre:

Danka povedal(a)...

Miruska, bolo mi ctou a strasnym potesenim, ze som ta spoznala.. velmi som vdacna za cas s tebou a ze si stala pri mne, ked padla posledna kvapka do pohara a ten sa prelial... ach Pane, bolo to uzasne... naozaj to bol uzasny CF a tesim sa na teba co najskoooor, uz vcera bolo neskoro ;)

Mirka Katuscakova povedal(a)...

laska moja de siiii, chybas mi ta de siiii :-( moja ja som tak vdacna, ze si bola mojou "veducou" ale hlavne oporou a za smiech a za slzy a za tvoje svedectvo a za zivot, ktory zijes... uz predvcerom bolo neskoro a verim, ze kym odidem este sa nase ocka zocia :-) Boh ti zehnaj...a to ze som bola pri tebe pri poslednej kvapke... ja ani neviem, co som tam v tej chvili robila... mala som v plane tlacit kamion.... ale niekto mal iny plan...