štvrtok, apríla 26, 2007

len tak

Posledne dni len sedim za pocitacom a surfujem po nete, hladam napoje, charakteristiky k vinam, ladove kavy atd... no jednoducho robime nove menu do cafe, tak to tak aj vyzera. Aj teraz by som uz mala byt v posteli a namiesto toho tu este cosi hladam o vine, ktoreho znacka je SLOBODA, je rakuske,takze ak aj nieco najdem, tak je to v nemcine.... moje nervy... No ale dnes sa stala taka vec, ze som ja a Lenka dostali upratovaciu maniu. Preto lenka umyvala okna, upratali sme za barom, ja som zametala, ona vydrhla podlahu, upratali sme v zadu... no makali sme :-) a dnes som aj bola na vysetreni na neurologii a je to vsetko v poriadku :-) ziadna operacia a ziadne rezanie ruky, ale tym padom lekarka nevie co mi je. Dala mi nejake lieky, o pol roka mam prist na kontrolu. A dnes bol aj Odo na neurologii a aj jemu dali rovnake lieky ako mne... no a teraz vecer sme este ja a Lenka a max s nami sli na Matkov koncert do K2...ja ich raz odfotim, ale dnes sme fotak nemali, ale aspon sem napisem zlozenie kapely. Takze zacnem Matkom :-) Matko hra na gitare a on straaaaaaasne dobre hlavne hra na gitare. V sobotu hral tak odusevnene, ze mu az krv zacala z prsta tiect. Potom je tam Kubo, ktory hra na klaves. Strasne sikovny chalan. Potom je tam Laci(ke) a Laci hra na bicie, teda robi najvacsi hluk. No a Laci je inac optik. Potom nas Radko, ale od nedele ho volame Brano, celkom nam to meno k nemu ide. No tak Radko(Brano) si minuly tyzden kupil novu basgitaru, ze fender Jazz a je nenormalne naslapana a dokonca mi aj dovolil sa jej dotknut a chcel ale 15 korun:-) no ale gitaru sme nazvali Klara :-) Potom je tam Vito. Vito hra na trubke a Vito je cech a je taky divny. Teda aspon mne sa zda byt divny.ale mozno ho len nepoznam. No a potom Majo. Majo je uplne ze skvely. Ma 17 a chodi na konzervatorium a ludiaaaaa on tak hra na saxofone... moje nervy, ja milujem saxofon. No a potom este Adka, ta spieva, pracovala v radiu Fajn, ale teraz ju cakaju statnice, takze sa doma uci. No a celemu tomu nejak tak veli Matko. a mne sa tato kapela strasne paci, aj ked dnes sme sa s Lenkou smiali, ze este par koncertov a budeme vediet cely repertoar naspamat. Jaaaj a este uzasne je to, ze oni nam vacsinou venuju aj nejaku pesnicku:-) len dnes to nebolo menovite. Takze to bol dnesny koncert a ja som rada,ze som tam bola. Aj ked teraz smrdim akokeby som vyfajcila krabicku cigariet.

1 komentár:

sopliatko povedal(a)...

ze akoze?sa nerob...vsetci vieme,ze nielen akoze...