nedeľa, apríla 29, 2007

divocina


Preco divocina?Lebo vcera sme boli v divocine :-) Kto? no predsa my. Peto, Timko, Kubko, Matko a ja. A boli sme v strecne na bani. Ako som sa tam vlasne dostala? Chalani sa dohodli uz v piatok a ja som aj chcela ist, ale nik ma nevolal. Ale rano ma zobudila sms, ze ci idem. no jasneeeee bola moja odpoved,takze dlhe spanie sa zrusilo 8:30 som vstala, o 9:50 som stepovala pred Billou, lebo ma este dokonca aj vyslali na nakup a to kupit chlebik, klobasy, colu a nejaku svacinu :-) no a potom sme sa uz vybrali. Najprv zaviest Hanku Majersku domov, potom pre Matka do Trnoveho a potom uz do vytuzeneho ciela. a sli sme kompou:-) ako to? no dosli sme do strecna a kedze sa nam nechcelo peso, tak sme si pockali kym sa kompa vratila na nasu stranu a uz sme sli. a dokonca nas tam aj odfotili spolu aj s hradom Strecno. No a ked sme tam uz aj dosli a nasli sme dokonca aj miesto, kde by sme mohli opekat, tak chalani nanosili drevo, Mato a chalani vyrezali palice na opekanie, ja som nakrajala klobasky a slo sa opekat. No a takto asi tito styria vyzerali
:-) No a ked sme si klobasky aj opiekli, tak sme sa taaaaaaak najedli, ze sme mali plne bruska. S chalanmi som sla dole k vodicke a strihali pupavam hlavicky :-) no a takto nejak to tam vyzeralo.

Vo vodicke plavali rybky, bolo strasne teplo a tak sme sa po chvili rozhodli, ze ideme do kompasu. Preco? lebo tam na nas cakala super kava a studena kofola :-) ale takto este vyzerali...Tak toto je Kubko. Kubko si prave dopiekol klobasku, teda uz asi druhu :-) a ze vraj mu strasne chutila.

a toto je Timecek s cajikom a klobasou, ktora tak trocha ho stipala. ALe statocne ju spapal a aj cajik vypil.

No a toto je Matko a Petko ( tak som mu v zivote nepovedala, sefovi mojmu :-) no strasne zlaty sef to je. Fakt sa mi asi nikdy s nikym nepracovalo tak dobre ako s nim. Joj jaka som rada, ze ho poznam. No a Matko... to je moj uzasny kolega :-) ktory ma trpi v cafe, ktory mi robi kavicku, ktory mi robi dobru naladu, ktory tu jednoducho je :-)

No a ked sme dosli do cafe, tak sme si dali kofolku a kavicku a len tak sme si sedeli na terase a sme nechapali, ze z coho sme tak unaveni a pritom chalani mali strasne vela energie. No a Timkovi sa asi zapacili moje okuliare :-)

No a Kubko a Mato boli uz asi moc unaveni... takze zaspali takmer na stolicke. Ale potom sa pobrali vsetci domov, ja tiez az na to, ze potom ma cakalo este jedno stretnutie :-) a to s kubkom v McDonalde. Takze sme sa sli napapat a mali sme dobry cas :-)

Žiadne komentáre: