nedeľa, januára 14, 2007

nedela

dnes bola nedela alebo vlastne este je :-) a ja sa taaaak strasne tesim do postele ako uz davno nie. Rano sme ranajkovali s Ivkou. Ja a ranajky :-) skor to bolo prezieranie sa. Chlieb, arasidove maslo, vajicka, babovka, kava, dzus.... no ledva sme sa po hodine postavili od stola :-) No a potom prislo pozeranie rozpravok, lebo som nejaku vyberala pre deti pred Deckom... no a zeri tu dnes konecne bola, co sa tesim, ze som ju po tak dlho case videla. No v sobotu sa tu nastahovala Ivka, hned v pondelok mi Dominika oznamila, ze odchadza z bytu a dnes aj zeri, ze aj ona odchadza, takze si mam niekoho hladat do bytu.... Fuuuha, to je dost blbe, lebo ja fakt o nicom a nikom neviem, takze verim, ze sa o to Boh postara. Toto je nekonecny pribeh, co sa tyka byvania. No Decko bolo super, deti sa vyblaznili, Matko nehral. Namiesto neho bol Samo. Lenka a Dominika netancovali... no a po Decku sme sa my traja, klasika mato,lenka a ja vybrali do mesta. No a jasne ze jest... takze voyagevoyage to istil, este ze tam maju tak uzasne pohare. Pudingy, pohare, gastanove pyre... no same mnammnammnam.... lenze Matkovi to nestacilo, tak sme si to namierili do stanicneho vyzieraku :-) medzi tym nam to riadne hrabalo.. lenka ho akoze okradla o 500 korun pri bankomate, mato zacal kricat, pri stromceku sme sa my dvaja predbiehali, ze kto skor dobehne a stlaci gombik aby hral...no ale nakoniec to skoncilo pri langosi s cesnakom a syrom, ktore jedli tito dvaja mladi ludia na nastupisti cislo 2 :-) na lavicke... no a potom sme sa vybrali peso domov, lebo matkovi nesiel autobus, tak siel od kompasu inym busom. A my dve sme sli domov...a mne bolo jaksi nanic, ale o tom tu pisat nebudem. Ved ti, ktori vedia vedia a ti ktori nie, tak to nic. Idem radsej zaliest pod teplu perinu, tam to bude lepsie a bezpecnejsie. A zajtr rano idem pre Mirku do hotela :-) mozno bude u nas. Lenze ona chce byt velmi v kompase. Aj ked neviem preco, kedze tam je to take neutulne a u nas je to ako doma. A baby sa uz na nu tesia. Takze Mirka nasa zlata, uvidime ako sa rozhodnes...no mame ta radi :-)

Žiadne komentáre: