sobota, januára 13, 2007

Beny Antalik

Tak najprv to zacalo pitim kavy a niekto niecoho ineho :-) no nepoviem co, lebo aj tak to nepil ( alebo mozno hej??neviem ci mal tu flasu otvorenu alebo nie ) No a potom prisiel na rad chlebik. Matko je povacsine hladny, ak mu nahodou nieco nie je, a tak som sla do kuchyne, vzala vajicka, chlebik, sol a bazalku a upiekla chlebik vo vajicku. Medzitym som si stihla na ruku nastriekat falosnu krv, dala vreckovku a dobehla dopredu, ze som sa porezala, ze musime ist na pohotovost. A on sa vylakal, lenze ja som sa zacala smiat, takze som to hned prezradila,ze si z neho strielam. No ale nakoniec sme chlebik aj tak jedli no a... dobry bol :-) No len lenke trocha svitorilo, tak nas fotila asi z kazdeho uhla pohladu, takze dnes mame vela fotiek. Matovi sa potom podarilo dostat aj jeho kamosa Rada. Chudak, ten zbledol a hned povedal, ze auto je vonku ze ideme, lenze my sme sa zacalia smiat :-)
Ale aj ked som mala volno tak som dosla do cafe lebo nam prisla vzaaaacna navsteva z dalekej Bratislavy. Lenka, Saminko a maly Benito... takze moje kroky dnes poobede boli namierene do cafe, aby som tohto maleho mohla vidiet. No a tu je on. Maly Beny Antalik. Straaasne zlate dieta. No a hned sem dame radsej dve fotocky, aby sme videli aky je krasny :-) Juj a este nieco. Nemame z toho fotky, ale raz budu... no vcera vecer po sluzbe sme sa vybrali do McDonaldu sa napapat, lebo sme boli hladni... ale sli sme aj do umyvarky umyt nase kraaaasne cervene auticko... no a jasne ze sme vsetci (matko,lenka,tomas,max a ja) ostali v aute a ludia... ja som bola prvy krat v umyvarke v aute... to bola pecka, mne sa to straaaasne pacilo. Takze Matko dik :-)










Žiadne komentáre: