streda, novembra 01, 2006

U nasich doma






















Huraaaaaaa.Dnes bol volny den. No a ja som doma u mojich rodicov a je mi tu ze celkom fajn, no asi sa uz tesim do Ziliny. Poobede sme chceli ist k babke, kde mam bratrancov a krsniatka, ale predtym sme este s mamou krmili zajaciky vonku. Samica zomrela a ostalo 5 malych zajacikov a nasi ich doma krmili striekackou a ja som chcela tiez, tak som si ich sla vonku fotit a tocit, joj krasne su, sa mama smiala, ze ci si nechcem do ziliny nejakeho vziat. No a potom dosli moje tety, ujovia, sesternice a bratranci, ktorych som nevidela dost dlho, kedze minuly rok som o takomto case doma nebola. Tak som si vyfotila moje dve sesterky Slavku a Matku. No ale nejak mi tu nejde dat fotky,tak potom dodatocne tu vsetko doplnim. A s nimi som sa velmi dlho nevidela a tak sme sedeli a kecali a zasa padali klasicke otazky, ze co sa este nevydavam, tak som to pustala jednym uchom dnu a druhym von.... Moje nervy. No a potom sme konecne aj vyrazili k babke, boli sme na cintorine a znova sa vynorili spomienky na mojho dedka, ako som s nim do krcmy chodila, ako mi vzdy kupoval jahodovu jarku a vanilkovu vesnu :-) ako som mu chodila do krcmy odpit penu z piva a utekala domov k babke. Ako ma budil rano a cakali ma ranajky chlebik s maslom a dzemom a cajik. Ako mi ako malej napustil kazde rano vanu s vodou na dvore v lete aby som sa kupat mohla. Ako sme kuli plany proti babke. Ako prisiel v ten den, kde sa narodil David, moj najmladsi brat a povedal, ze volal oco a ze David je na svete. Ako sme spolu pozerali hokej a kricali goooooooooooooooool....a ako lezal v tie posledne dni ked zomieral a vedela som, ze ma bolesti a vedela som, ze mu nemozem pomoct....a na to, ze posledny den, ked odisiel som pri nom ani nebola, lebo som dva dni predtym odisla do Ziliny, kde som bola na "pohovore" ci ma vezmu sem pracovat... a moj dedko vtedy zomrel...a ja som v Ziline.Ale dobre, bolo a co bolo bolo super, bolo s nim aj tazko, ale to nic... toho krajsieho bolo viac......No a potom sme dosli k babke, kde nas uz cakali a maly Dodik sa hodil ku mne a tesil sa, ze vidi krabicu s autickami a parkoviskom pre auticka a snad sa tesil aj ze vidi mna :-) no a potom som sa vyblaznila s detmi, postavili sme parkovisko, potom sme sa hrali s autickami a stavali mlyn a maly Adamko vzdy plakal ked ma uvidel... co uz este stale ma nepozna ked ma vidi raz za par tyzdnov. Maly Palko si v nedelu rozbil bradu, tak ma 5 stehov a Peto je uz velky chlapec, ktory sa vzdy somnou chce jasit. Este sme spravili par spolocnych fotiek, par fotiek Adamka a uz sme sli domov, lebo moji bratia boli nervozni. Jeden sa chcel ist ucit na skusku a druhy sa chcel ist flakat s kamaratmi....A ja som mala ist vonku s kamaratom, ale ten sa neozval a ja som cakala a cakala. Co uz, tento rok sa to zaobislo zasa bez nocneho cintorina :-( mozno zajtra v ziline niekoho ukecam, aby somnou siel na cintorin.Ja milujem sa len tak prechadzat, pocuvat to ticho a pozerat ako blikocu svetielka sviecok. Je to sice morbidne, ale mne sa to velmi paci. Tak teda zajtra znova v ziline a znova v cafe :-) rodicia uz spia, tak idem aj ja....

Žiadne komentáre: