sobota, októbra 14, 2006

pekny slnecny den v meste



















Dnes rano po desathodinovom spanku :-) ( dakujem ti Boze, ze som sa mohla vypsat ) sme sa vybrali do mesta, no na nejake nakupy :-) Jasne, ze sme zasa nic nekupili, len... ale to nie je na verejnost, alebo predsa??? Jednoducho sa nam strasne zapacili take gatky farebne a boli tam rozne obrazky, kacicky, prasiatka a kravicky... raz ich mozno odfotim a dam ich sem :-) no ale to nebolo to super dnes, teda to naj... nakoniec pred tym, ako som sla do prace sme sa sli fotit do parku :-) Konecne tuto jesen , som vypadla aj von a pouzila moj fotak a nafotili sme par fotiek, lepsie povedane, fotili sme sa navzajom:-) a tu je par ukazok :-)
Jednoducho tu som ja a Julka, dobre ne? No a stretli sme tam aj taku jednu tetu, taku ciganku a chcela nam vestit, no ja som ju nejak stastne odignorovala, no Julke a Lenke nejak nechcela dat pokoj, tak sme sa na nej smiali, lebo chodila od cloveka ku cloveku...No ale nakoniec sme skoncili v ruziach a tak nam trocha sibalo a bolo tu uplne super, ze som nemusela byt zatvorena v nejakej budove, napr. v cafe, ale ze som mohla byt vonku, vyhchutnavat si luce jesenneho slniecka a k tomu byt s ludmi, teda s Julkou a Lenkou, ktore mam rada :-)
No a nakoniec som skoncila aj tak v cafe, vez kde inde ja mozem byt a aj z toho sa tesim, aj ked....

Žiadne komentáre: