pondelok, novembra 10, 2008

Vcerajsi den som neplanovane stravila v Slavkove...V sobotu vecer som sa rozhodla, zbalila veci a rano som sla...chcelas om stihnut spolocenstvo, no stihla som ho, ale nie cele...Vcas rana som zhanala niekoho, kto pre mna pride do Popradu, lebo ZSR su tak blbe, ze elektricka do Tatier odide 10min pred prichodom rychlika...Mr.Gelatka sa obetoval a v nedelu vstal skoro rano a dosiel premna..prisla som prave na temu...bolo to super vidiet po dlhom case chlapcov a som sa smiala, lebo som zaujala v tej chvili asi viac ako Stanko, ktory prave zacal kazat...mala som uzasny cas v kute, sama az po case si kumne sadol jeden z obyvatelov Domu na polceste...Stanko vravel o nasom srdci...o tom, ze Bohu zalezi na tom, aby nase srdce, aby nase pohnutky boli ciste...Julko sa na konci spytal, ze preco sa tak vela ludi hra na krestanov, preco sa krestania pretvaruju a hraju na nieco...a mal pravdu a som si tak uvedomovala, ze kolko krat som sa ja spravala inac ako by som mala. Bola som strasne rada, ze sa vratil Milan a Stevko a ze som s nimi mohla aspon chvilu pokecat...
po spolocenstve som skoncila kde inde ako v kuchyni :-) a uz chlapci pomahali, cistili jablka a kolac bol v stadiu pripravy...no ale poviem vam, ze keby som upiekla 3,tak zjedia tri...takze ten jeden bol malo.
Poobede islo zopar z nich hrat futbal proti velkym chlapov a vyhrali :-) ja som s ostatnymi pozerala film...pre chalanov kultovy film...a vzdy ho pozeraju a mna to na jednej strane fascinuje a na druhej strane sa pytam, ze preco ho tolko pozeraju...Hovorim o filme Facing the giants, aj ja som si zas a znova uvedomila zopar veci pri nom...aj ked to je len film...aj ked niekto povie, ze nerealny...s Bohom je mozne vsetko.
Takze som mala filmove poobedie s mensou prechadzkou...bola som strasne rada,ze som s nimi...keby som tak byvala blizsie, aby som s nimi mohla byt castejsie.Vecer sa mi teda nechcelo prec, ale praca volala, takze som dosla na ranc, kde som sla s Oktamom, ktory sa rozhodol prist tento tyzden pomoct na ranc. Od piatka tu je Simon a Angie s malou Zoe zo Svajciarska, ktori sem prisli tak mozno na 5 rokov :-) strasne zlati su, maju predsebou vela vybavovaciek . Oktam dnes s nimi behal po uradoch, vybavoval pobyt, ucet v banke, poistenie atd atd...dufam ze cas, ktory tu s nami preziju bude pre nich pozehnany.

2 komentáre:

Marianna Dodeková povedal(a)...

ach ako dobre je citat ze sa mas fajne :-) tych svajciarov pozdravujem a prosim odkaz im nech sa pri tych vybavovackach v ziadnom pripade nevzdavaju a ked sa im nieco nebude uz fakt ze pozdavat, tak nech si pripominaju ze pre Boha je vsetko mozne :-)

Mirka Katuscakova povedal(a)...

miska ale im tie vybavovacky idu nejak lahko :-) asi sa vela modlime