piatok, júna 20, 2008

plysovy medvedik

Dnes som zazila sok aj prekvapenie...ked ho odfotim dam ho sem...ale dostala som maca :-) takeho velkeho, plysoveho, makkeho s medikom v rukach...ze honey ze to som akoze ja :-) a od koho? od dievcat z dorastu...nebudem tu cez narodky, nebudem v Presove 3 tyzdne tak ma sokovali...zlate dievcence lubim vas aj kohokolvek z dorastu kto bude citat tieto riadky (jasne ze aj vas ostatnych) ale dorastaci...dnes zamnou dosiel jeden cloviecik....chalan, ktory pred niekolkymi rokmi chodil na nase vylety v kanadach so zelenym vojenskym spacakom a nevedeli sme si s nimi niekedy dat rady...a teraz...chlapci jeden vedie dorast, druhy kecy kluby... a ja z nich mam taku radost....no a janicko simocko zamnou dosiel a vravi, ze je velmi rad, ze som naspat v Presove...ze ked dnes videl ako dievcata zhanaju pre mna maca....tak si vravel ze je to uzasne, ze ich moze vidiet ako ma maju radi a ja ich...baby dakujem vam za vsetko...za to ze ste...za to, ze naozaj mam dovod sa vracat do Presova...ze tu je dovod preco ist v piatok na dorast...aj ked hlavny dovod je nas Boh...ale bez vas by tam bolo smutno

Žiadne komentáre: