piatok, mája 09, 2008

nazdaaar

Tak po dlhsej odmlke a nechcenia pisania sem daco napisem...no ta co take...minuly vikend bola zamnou lenka hornikova na ranci...a to bolo strasne mile, take jak za starych cias...tak velmi som sa na nu tesila, ze som nemohla uverit tomu, ze ona naozaj zamnou pride...a ked tomas pre nu siel na stanicu a ked prisla..no velmi som sa tesila...tak sme v piatok hrali aj s Jerrym biliard, lenka ma prekvapila ze ho aj vie hrat :-) no a kecali sme dlho do noci...v sobotu sme upratovali celu budovu a chatky a mala ist domov, ale ze jej tam bolo tak nejak dobre, tak si v robote vybavila, ze ostane este :-) no tak sme vecer opekali, ja ona a tomas a to bolo take super...no a ked odchadzala tak to bolo zasa take divne...nechcela som aby odisla...ale zivot ide dalej a tak ako som mozno neverila pred par mesiacmi, ze my dve este niekedy budeme travit cas spolu po tom vsetkom, tak som velmi vdacna, ze sa veci zmenili v jej srdci, v mojom srdci a ze sme boli schopne si odpustit...
Tento tyzden som mala zopar rozhovorov...v cafe bol DJ G, hovoril o sebe a o vztahoch...Denisa z KE mala prednasku ACETu o tom, ako najst toho praveho, do toho som pocuvala prednasku o sexualite a cistote a do toho som mala rozhovor s Palym Birosom...V utorok som bola v modlitebnej miestnosti...mali sme v PO 24/5 a bol to taaaaak uzasny cas, ze som lutovala, ze som sa nenahlasila na viac casov...ale v tom case uz bolo vsetko zaplnene...
No a vcera u nas spali monika,natalka,adka a milka...ta sme pozerali film a ja som volala a potom natalka v noci mi vzala telefon a asi hodinu debatila s Jerrym o Bohu, o tom ako zmenil jej srdce a bolo to take zvlastne pocuvat, ako 13-rocne dievca s takou lahkostou a zaroven vaznostou hovori o tom, ze Boh je uzasny...ze je milostivy...je miluje kazdeho rovnako...ze miluje mna, jeho, teba...
a chceli sme potom este pozerat rozpravku, ale vybrali sme sa spat a baby sa nevedia ulozit a robili hluk a ja som bola nejak mierne nervozna z nich, lebo som vedela, ze janka rano vstava do prace a ze je tu nejaky velky hluk...
Mam sa dobre, no zaroven trocha tazsie...riesim zrazu veci, ktore som doteraz neriesila, nepoznala...a nie je to lahke...no dufam, ze to zvladneme

1 komentár:

lenka.horňa povedal(a)...

Mirka, bol to super víkend a hockedy ked budeš chcieť pomocť, alebo tak sa v pohode ozvi ok? Ja dojdem. A moj blog moc ľudí nečíta, takže ... nejdem no nič hehe. Mám ťa rada a napíš mail, alebo tak zavolaj cmuk :-) a dúfam, že už nemáš zlú náladu a nebudem musieť zas v tichosti odísť heh :D papa a píš a píš