pondelok, marca 17, 2008

a tak si lietam som stastny

Je mi super...tak ako mi uz davno nebolo...vela veci sa odvtedy co som prisla naspat do Presova zmenilo.Poniektori brali moj odchod ako utek pred vsetkym, ale ja som vedela a stale som si ista, ze som to takto spravit mala..ale zopar veci ma trapilo, ze nefunguju tak ako predtym...dnes sa jedna vec zmenila...teda asi uz skor v mojom srdci, ale dnes tak naozaj...dnes sa vsetko vyplavilo von...dnes tiekli liecive slzy...slzy odpustenia, slzy prosenia o odpustenie...slzy radosti a slzy lutosti, ze som prisla o niekolko mesiacov casu s pre mna tak vzacnym clovekom....no je to minulost...Pan Boh to prikryl uz davno svojou krvou...no dnes boli povedane slova nahlas a dnes sa zacalo nieco nove...teda pre mna urcite nieco nove...a este teraz placem...este teraz mi tecu slzy, ale slzy radosti...aj ked sme od seba trocha dalej ako kedysi....chcem aby to bolo ako predtym...teda budem sa o to snazit....a mozno aj on :-)

Žiadne komentáre: