sobota, marca 29, 2008

sobota po akej som dlho tuzila :-)

Vcera vecer som mala namiesto Riny tak trocha na starosti prednasku v cafe...ze vraj hladala zodpovednu osobu :-) no takze sme to tam usporiadali, dosiel Tono Parilak....a nehovoril dlho..nebolo vela ludi...a hovoril dobre, ale len znova ku mne Boh prehovoril a znova mi to pripomenul, ze nevstupuj do takeho vztahu, od ktoreho necakas ze skonci manzelstvom....je to strata casu...no a potom sme boli v cafe s dorastakmi...salila som sa s milkou a renem a dostala som vcera dve ponuky na sobas :-) ta som sa zasmiala, ze 24 rokov nic a zrazu 2 za jeden vecer...
Milka u mna spala, len my dve...dllllho sme kecali a taky ja si myslim, ze dobry cas sme mali...no a spala som na novej posteli....jemine jak fajne sa mi spalo...a rano...ranajky do postele...natalka a adka dosli este ked som spala....o nicom som nevedela a zobudili ma daco po deviatej ked dosli s jedlom do izby...zlate, krasne....no a potom dosiel rene a dal mi dokopy bicykel a sli sme von...aj milku sme ukecali a natalka nas uz cakala...bola som u natalky...pozriet jej mamku....akoze teta si moze byt ista, ze natalka je jej....je uuuuplne rovnaka ako ona...ani test DNA netreba :-) no takze sme sa vozili po presove...z 10 minut to boli takmer 4 hodky...ale uplne ze super bolo, rene nas pozval na zmrzku, mna boli zadok a vseeeetko...no ja antisportova sa trepem na bike...takze sme sa povozili a potom sme sa poodprevadzali a ja tu sedim, ledva sedim bo ma zadok boli...no ale super cas to bol...totalne vypnutie, reset hlavy, cerstvy vzduch, slniecko a ludia, ktorych lubim....

Žiadne komentáre: