pondelok, februára 04, 2008

Zalm 103

Toto som si dnes rano citala este pred tym, nez som sa pustila do prace, ktorej je hodne :-)

Dobrorec dusa moja Hospodinu a cele moje vnutro Jeho svatemu menu!
Dobrorec dusa moja Hospodinu a nezabudaj na ziadne Jeho dobrodenia!
On odpusta ti vsetky tvoje viny.On uzdravuje vsetky tvoje nemoci.
Zivot ti vykupuje z hrobu, venci ta milostou a milosrdenstvom.
Zivot ti syti dobrymi vecami, mladost tvoja sa obnovuje ako orol.
Hospodin kona spravodlive skutky a dava pravo vsetkym utlacanym.
Mojzisovi dal poznat svoje cesty a Izraelcom svoje skutky.
Hospodin milosrdny je a lutostivy, zhovievavy a bohaty je v milosti.
Nebude sa ustavicne priet a nebude sa naveky hnevat.
Nenaklada s nami podla nasich hriechov a neodplaca nam podla nasich vin.
Ved ako nebo vysoko je nad zemou tak mocna je Jeho milost nad tymi co sa Ho boja.
Ako daleko je vychod od zapadu, tak vzdaluje od nas nase prestupenia.
Ako sa zmilovava otec nad synmi, tak Hospodin sa zmilovava nad tymi, co sa Ho boja.
Ved On vie, ako sme utvoreni a v pamati ma, ze sme prach.
Dni cloveka su ako trava a kvitne ako polny kvet.
Lebo ak sa vietor prezenie nad nim, uz ho niet a nepozna ho viacej jeho miesto.
Lez milost Hospodinova je od vekov az na veky nad tymi, ktori sa Ho boja a jeho spravodlivost aj na detnych detoch,
na tych, co Jeho zmluvu zachovavaju a pamataju na jeho prikazy aby ich plnili.
Hospodin na nebi si upevnil svoj tron a Jeho kralovska moc nad vsetkym panuje.
Dobrorecte Hospodinu, Jeho anjeli i silni hrdinovia, plniac Jeho prikazy a posluchajuc hlas Jeho slova!
Dobrorecte Hospodinu, vsetky Jeho voje, vy, co Mu sluzite, plniac Jeho volu!
Dobrorecte Hospodinu vsetky Jeho diela, nad vsetkych miestach Jeho panovania!
DOBROREC DUSA MOJA HOSPODINU!!!

Žiadne komentáre: