štvrtok, februára 14, 2008

valentin

Ze dnes je Valentina...ked som rano zapla pocitac...hned mi kamos napisal, ze mi praje krasneho valentina...ale ved pre mna je to den ako kazdy iny som mu napisala...potom dalsi, ze pekneho valentina a uz som zacinala penit....no a si predstavte ze vo svajciarsku myslim, dnes chodili cervene autobusy a tam kde pisali aka zastavka striedavo skakali srdiecka...trapne...sla som k mamke do rehabilitacneho centra, kde bude este 8 dni...noha ju boli, ale vdaka Bohu ze ju boli, lebo to znamena ze ju ma a verim, ze sa to hoji a ze to bude len lepsie...no a potom som sla do cafe...dala si kavu, stretla zopar ludi...rozlucila s tymi, co dnes odisli na misiu do Francuzska, dufam, ze dojdu zivi a zdravi tam aj naspat.
No a dnes do cafe dosla moja teta, ujo, babka a krsnata :-) tak som bola taka rada, ze som im mohla ukazat kde robim. No a potom ma prekvapil a dosiel Milan...dostala som taky velky kvet plny cokoladovych cukrikov :-) a keby som mu dvihala telefon, tak by som dostala aj ruzicku :-) no a sedeli sme a kecali a pisali si s jeho frajerkou Majkou, ktora bola doma...no a potom sme sli na pizzu a ja som asi prvy krat po dlhom case nemala na valentina depku :-) lebo som cely den bola s ludmi, ktorich mam rada a jednoducho nebol na to cas :-) takze sme pokecali a vybrali sa domov a na zastavke sme este stretli mata zipaja a slavciho, tak milancok odisiel a oni somnou sli na dalsiu zastavku, aby sme tam nemrzli no a tak...dobre bolo :-)takze som aj s nimi stihla byt a ked som dosla domov, tak som tu nasla zuzku, ktoru tak trocha aj depka chytala ale uz je vsetko jak ma byt :-) no a vyvrcholenie dnesneho dna bolo, ze som napisala viliamovi a sme spolu telefonovali a ja som ho takmer po dvoch mesicoch pocula a bola som straaaasne rada, ze ho pocujem a mozem s nim rozpravat :-) 21.6. dojde domov, tak sa uz nanho tesim az pojdeme niekam na kavu...asi v Blave a pokecame a tak :-) joj az to budes nahodou citat, tak kamosko moj mam ta rada!!!
takze dnesny den hodnotim maximalne pozitivne...idem si dat zmrzlinku :-)

Žiadne komentáre: