sobota, februára 16, 2008

I LOVE YOU...

Vcera som chcela napisat este o jednej veci, lenze to sa nedalo ked nas tu tak vela bolo a trebalo detom robit jest a podobne :-) ale nie...vcera ked som dosla na dorast, tak som dosla neskor...nesiel mi bus...no a sla sa hrat hra a Natalka dosla zamnou, ze mam ist vonku, ze nieco pre mna ma....tak som sla a ona mala zlata malucka vytiahla z kabelky takeho plysoveho garfielda, ktory ma v ruke balon a na nom napisane I LOVE YOU...a mi ho dala a ze to na valentina a ja som ostala stat a som sa usmiala a keby si Natalka dobre vsimla, tak by tam zazrela aj slzu...ale hned mi nezabudla povedat, ze si nic nemam mysliet :-) Natalka ak to budes citat, tak vedz ,ze som straaaaaasne ale naozaj velmi rada, ze som ta spoznala...a dakujem za kazdy usmev a za to, ze ked som s tebou, tak mi je vzdy tak lepsie a jednoducho TA LUBIM....a inac Natalka vcera nam pomahala v cafe...teda Radkovi pomahala a tym padom som sa ja mohla rozpravat viac s ludmi...ale ona taka nadsena bola, obsluhovala , capovala kofolu, nakoniec dokonca blokovala a aj tringelty dostala :-) radost bolo na nu pozerat....a ja som zatial naozaj mohla pokecat s Miskom a jeho kamosom Lukasom a potom s Danielkom...a aj dnes sme mohli s Danom kecat a siel ma odprevadit domov tak ako kedysi...a cestou sme skonstatovali...ze som strasne rada, ze som tu a ze aj ja aj on sa tesime na to, co ma Boh pre nas pripravane....a ze tie dievcata mam straaaasne rada...idem spat...rano idem do lady piect babovku a dukatove buchticky nasim...mamka je este v rehabilitacnom....

1 komentár:

Lucia Hrabovcová povedal(a)...

to je lásky :) !!!