streda, januára 02, 2008

silvester a novy rok

no uz je novy rok :-) happy new year vsetkym...bola som na vylete a preto som nemala cas pisat sms alebo telefonovat. Bola som s nasimi mladeznikmi a bolo strasne super a tesim sa z toho, ze som tam mohla byt, tesim sa z toho, ze som mohla pocut to co tam bolo hovorene..ako erik dnes povedal bolo tam dobre jedlo ale aj to duchovne jedlo. boli tam skveli ludia a bola tam sranda a ja som sa tak nenasmiala davno, ale tak, ze este dnes som mala svalovku...no a k tomu hned ked som dosla, tak sme mali sutaz na kopci a ja som dostala takmer zapal priedusiek a ked som tak hotova sla do chaty, tak som dumala, ze neze spadnem...a ja som spadla a som si narazila bok a takaaa modrina tam je...no akoby moja mama povedala, salena katuscakova...no a potom sme sa straaaasne smiali...no a vecer sme mali taky zlvastny..okrem toho, ze sme kazdy mali prist v maskach, tak bol to taky zvlastny silvester...bez ohnostroja, prskaviek, petard...ale bol to vecer v tichosti...peto michalcik mal temu a potom sme sa modlili a mali chvaly a ked sa rozhodlo, ze bude ohnostroj tak sme zistili ze mame len petardy a to by bol trapas, keby sa malo 75 ludi pozerat ako 2 hadzu petardy...tak sme ostali dnu, zacali sme si priat novy rok, stiskali sme sa, potom sme este mali chvaly, jedli a hlavne smiali...prvy krat na novy rok som neplakala...len pri chvalach a potom vcera sa ludia boli lyzovat a bordovat a fotili sme sa a gulovali a chalani sa ucili bordovat...no vazne este dnes mam svalovku od smiechu....a neviem...nejak sa mi nechce rozoberat to co bolo minuly rok..mozno na to dojdem neskor, lebo viem, ze by som asi zacala hned plakat, lebo minuly rok som plakala snad najviac zo vsetkych co som na tomto svete...a chcem to nechat minulostou a nechcem na to spominat a jednoducho to vsetko bolo a ja idem dalej..mozno to neskor rozoberiem...ale tesim sa, lebo dnes budem po prvy krat spat v mojom staronovom domove...zasa po piatich rokocha styroch mesiacoch bude moja adresa na obcianskom aktualna a ja znova byvam v Presove na Svaboch na Lomnickej ulici..dnes mi ujo preniesol veci od nasich do bytu a vsetko je sice este v ziline...ale dnes sme kupovali farby a bol tu erik a janka stofka a janka klimova a sme vymyslali, ze jake farby tu budu...a bude to pestre :-) a zajtra zacina malovanie....takze tak....a idem vybrat nejake fotky takze ich sem potom pripojim...takze novy rok je pred nami a ja sa tesim na nove veci, ktore ma cakaju...

Žiadne komentáre: