streda, decembra 19, 2007

basen.....

Akoby v sne som pred mojím duševným zrakom videla samu seba, ako kráčam po pláži spolu s Pánom. Naše nohy zanechávali v piesku stopy. Keď som sa obzrela, videla som, že v piesku boli iba jedny stopy. Uvedomila som si, že to bolo v najťažších chvíľach môjho života. Spýtala som sa Pána, kde bol, keď som ho najviac potrebovala:

Pane, keď som sa rozhodla nasledovať ťa,
sľúbil si,
že celou cestou pôjdeš so mnou a budeš sa mi prihovárať.
Ale videla som,
že v tých najbolestnejších chvíľach môjho
života
sa v piesku črtali len jedny šľapaje.
Vskutku nechápem, ako si ma mohol nechať
samotnú,
keď som ťa najväčšmi potrebovala.
On zašepkal: „Dieťa moje drahé,
mám ťa rád a nikdy ťa nenechám samotnú,
nikdy, ani keď doľahne ťarcha života
a osud ťa bude skúšať.
Tie jedny stopy, ktoré si videla,
zostali práve z chvíľ, keď som ťa niesol.”

Žiadne komentáre: