nedeľa, novembra 18, 2007

dni s kamosmi....

Posledne dni toho bolo celkom dost. Stvrtok som pomahala s nejakymi vecami Palymu v MPK, bola som este roznasat letaky do schranok, ze bude WF a vonku bola kosa jak v ruskej rozpravke...bol koncert Canakyho a Podhradskej, kde nebolo ale vela ludi a v piatok som sla znova do mesta.Strihala som papiere na WF, pomahala Radkovi v kaviarni,ci to vo stvrtok bolo?ja uz ani neviem...no a bola som na obed s rinou a s jednou americankou misionarkou zijucou vo Francuzsku a potom vyslo najavo,ze som prekonala samu seba, lebo ja s amikmi nikam nechodim a ona bola nadsena zomna a sa na mne bavila a mna a rinu pozvala do divadla na Frantiska z Assisi kde sme dnes boli...no a potom jaj vo stvrtok som bola nakupovat so Slavkou Pucherovou Palyho sestrou a ja som taka rada, ze som ju mohla spoznat :-) no a v piatok sme potom sli do CB,lebo sme pripravovali veci na jedlo na sobotu...krajala som 5 kg cibule a nevyronila ani slzu, som sa smiala, ze som sa uz tolko naplakala, ze uz ani slzy nemam...no a robili sme pomaznky a slavka spikovala maso a baby cistili zemiaky a potom som sla este do kaviarne, jaj a tam aj Dano bol :-) a som radkovi trocha pomohla a kecala s Majkou, Jankou, Adou, Katkou,Jankom, stretla som jedneho chalana Risa ktoreho som nevidela mozno aj 10 rokov a on ma babku v rokycanoch a sme chodili spolu na zemiaky a jeho sestra chodila ku mne na skupinku...a som bola sokovana,ze ho vidim...a potom som sla spat ku Majke a Janke a sli sme spat dost neskoro, lebo majka mi tocila kulmou vlasy a mi robila loknicky atak som spala velmi malo, lebo rano som uz musela byt skoro v CB dat vsetko varit...ale som vdacna,ze som u nich bola, lebo to bol dobry cas s nimi..ich mamka ma rano odprevadila na zastavku a zacal sa dalsi den, den Worshipu...naozaj som rada, ze WF v Presove je len raz za rok...lebo toho bolo naozaj dost a ja som si teraz v tejto chvili uvedomila, ze som totalne unavena a ze idem spat, lebo k tomu mi este aj zle je...

Žiadne komentáre: