utorok, októbra 16, 2007

prve dni v Londyne

moje prve dni?nevysla som von z domu skoro 48 hodin...ale uz dnes pojdem..minimalne na nakup do tesca a tiez asi na letisko sa pozriet do jednej kaviarne Costa, kde by som mozno mohla ist robit ak ma vezmu. Dnes som si dopisala zivotopisy, Milan mi ich vytlacil a tiez mi Peto poslal odporucanie a tak mi to Katka prelozila a potom sme sa to snazili nejak podpisat, ale milan to zvladol. Rano baby zasa vstavali majka 4:40am a katka 4:50am a ja som potom sla spat hore...no a neozvala sa mi ziadna rodina, dnes mi dosla sms, ze mi vcera jedna volala ale pritom som nemala ziadny zmeskany hovor...no a katka dnes volala na "urad prace" a ma premenovala na Miroslava Klimkova :-) tak sme sa nasmiali, ale v podstate nadiktovala moje informacie,zajtra mi pride akysi list a o 3:30pm mam ist na nejaky pohovor, aby som dostala povolenie na pracu v UK...no tak snad im budem aj rozumiet...lebo dnes volala s nejakym indom...teda Milan tvrdi a jednoducho nie vsetko som rozumela....a jednoducho nic nie je lahke...a ja rurka ano doma na slovensku sa nestratim, ale tu mam pocit ze sa stratim...tu som totalne zavisla tak ako na Bohu tak na tychto mojch kamosoch...nebyt ich, asi som uz v ziline...nebyt ich neviem ci by som ostala par dni v tej rodine alebo co... nebyt ich neidem zajtra na urad....tak ako sa zomna ktosi smial, ze na Slovensku mam v kazdom meste niekoho, na koho sa mozem obratit tak aj tu v Londyne :-) jaj a vcera mi este volala Mima...milanova sestra, ze ci nechcem nejaky cleaning a ze sa stretneme a ze mi pomoze, ale ze sa urcite nemam vzdat a urcite nemam ist domov...tak idem sa ucit dalej anglinu

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Drž sa mi tam ženo, ty to dokážeš uvidíš:-D. Ja Ti verím tak sa nevzdávaj, a potom chcem Ťa tam prísť pozrieť tak musíš dačo zarobiť aby si ma tam pak mohla živiť;-D. Vieš čo ľúbim, tak pokúp veľa čokolády a budem spokojná :-DDDD.
pa moja macko;-D