sobota, októbra 27, 2007

priatel

uz ste mali takeho priatela, ktoreho poznate roky?roky rokuce a pritom stale mam co spoznavat na tej osobe. tu osobu poznam od piatej triedy na zakladnej skole...dlho...ale to ako sme spolu prezivali pubertu, to ako mi podavala vreckovky ked som plakala, to ako sme si pisali listy a sms a....hadzali romanovi sipkove jadierka za tricko a travili hodiny a dni v kaviarni...to ako sme komunikovali ked sme odisla kazda do svojho mesta....nase cesty sa rozdelili ale pritom sme ostali v kontakte...potom sa rozdelili aj krajiny kde sme zili a uz komunikacia bola tazsia...a teraz...teraz som s nou znova a zajtra ju znova opustim....a citim sa jak debil najvacsi na svete, ze ju tu nechavam moju malu...a ona ma teraz nie najlahsie obdobie a ja zbabelec ju tu necham a idem si domov...ano ona malokedy da najavo to co mysli, teda nevie to povedat, ale viem, ze toho chce povedat asi vela...no dufam, ze raz bude povedane vsetko...a ty osoba, ty vies ze pisem o tebe a nechcem ta menovat a ten kto vie vie a ten kto nie, tak sa to ani nedozvie a ty ak to nahodou budes citat...tak kedykolvek budem na nete tak mi urcite napis...prosim napis....chcem vediet ako zijes a co tvoje srdce a co a ako sa mas...prosim ozyvaj sa mi, ja ta mam rada....tak ako som ta mala rada ked ti veduca v tabore plietla dva vrkoce, tak ako som ta mala rada vzdy...

Žiadne komentáre: