utorok, októbra 02, 2007

kufor je zbaleny...

no je to tak..ja, ktora som povedala,ze nikdy neodidem z tejto republiky, ja ktora som povedala, ze cudzina nie je pre mna...ja ktora som nikdy nechcela ist ani len na prax na tri mesiace prec...tak ja idem do Anglicka...sama tomu este neverim, sama tomu este nerozumiem...ale idem...zajtra teda v utorok idem do blavy, kde este budem s dankou a jej rodinkou a deckami...a potom este s Mirkou a Viliamom pojdeme niekam papat...jednoducho este budem s nejakymi tymi ludmi a potom...potom uz len anglictina, potom uz len nejaka rodina, ktoru ani nepoznam. Este ze viem ako sa volaju a to Sam a Samantha a maly sa vola Alexander...takze v podstate da sa to povedat, ze ja budem od stredy na materskej :-) sa smejem, ale fakt...budem s rocnym Alexom ci ani neviem ako ho vlastne volaju. Ale jednoducho idem niekam, kam ma BOh vedie...idem niekam, kde verim chce uzdravit to co je bolave..idem, aby som spoznala nieco nove, aby som sa naucila anglinu, aby som maleho naucila po slovensky :-) no ale hlavne idem, aby som z tohto vsetkeho vypadla, aby som nacerpala, aby som videla nieco nove a spoznala nieco nove...no budem pisat, budem mozno plakat, bude mi asi smutno, ale viem, ze neidem sama...joj a este k dnesku...tak som bola v cafe, bola som so zuzkou v mekaci, stretla som jednu lekarku, ktora ma vybozkala...stretla som pala v meste, tak sme sli na zmrzku a na dubakovu polievocku, bola som s Miskou na horucu cokoladu, bola som u tomasa a jeho maminky...a balila som kufre...a Pane Boze, prosim nech nekontroluju vahu...nech neplatim peniazky navyse...lebo sa nedoplatim...ok idem spinkat, lebo som strasne unavena...ale jednoducho zacina sa nieco nove...a jaj este uzasny vecer s babami...a fotili sme sa a nasmiali sme sa a tocili video a citala som im rozpravocku na dobru noc. jednoducho super cas...plakat budem az v stredu....idem

Žiadne komentáre: