streda, októbra 24, 2007

co to z londyna

No takze uz viac nez tyzden som v Londyne a konecne uz z neho aj co to vidim...sice po vacsine tesco, obchodne domy, kavu starbucks a uz som videla aj tower bridge a bola som v hillsongu...
no ale preco pisem?lebo sa nudim,lebo sa mi chce spat ale dajak sa neviem prinutit prezliect do pyzamka, ktore som dostala od majky a betky ked som odchadzala a ist spat na tie matrace...ale uz len 4 noci na nich a konecne budem spat jak normalny clovek na mojej posteli...no a co...v piatok som bola s majkou a milanom v axbridge na nakupy, v sobotu sme cakali katku, ktoru jeden chlapik vysadil na ovocnom trhu,tak doniesla domov kopu ovocia....v nedelu prisiel taky jeden anglican Daniel, straaasne zlaty, len ja som sa ho hanbila a ten chodi s jednou babou zo slovenska a daniel sa chce naucit tancovat, lebo ide na silviinu stuzkovu do presova,mozno sa tam aj ja objavim :-) no a sme sa smiali, ze daniel sa chce zenit, len silvia asi este ho tak nevnima, ved to dievca ma 19, tak majka skonstatovala, ze ak tak da danielovi kontakt na mna :-)koza....no a s katkou sme boli v meste na Tower bridge a sme sa fotili a potom sme boli tlacit fotky a bludili sme v metre a potom sme aj do hillsongu dosli...to bolo super :-) no a potom sme sli sa najest aj so smolikom,marekom ileninom a lubkou levockou....a potom sme sli na trafalgar square ci jak sa to pise a som smolovi dala prednasku, ze ma este nikam nepozval a tak ma pozval na starbucks :-) joj jak mi ta kava chuti...no a boli sme teda tam,tam sme so smolom cinu jedli a potom v noci sme aj domov dosli...no a v pondelok nas znova cakal nakup v tescu a nakupili sme toho nejak moc...ale ta co, ked majka je masozravec a tu sa kazdy den vari a tak...no a dnes sme boli uz si ani nepamatam ten nazov ale dobre bolo, sme sa smiali jak male deti, milan ma obvinil, ze som nanho hnusna tak mu dievcata vysvetlili preco :-) a sme sa rozpravali o porodoch, o milanovej oblubenej teme mliecnych zlazach a sme sa smiali jak blbi....a potom sme nieco boli kupit, ale kedze ta dotycna osoba nechce aby to bolo menovane,tak sme nieco kupili z coho cely vecer muzske osadenstvo domu bolo hotove :-) a aj ja som hotova, lebo sa mi to velmi paci a az budem velka tak aj ja si to kupim....a teraz neviem,sa mi neda spat a mi pisala zasa uz asi 550ta rodina,ze by ma chceli ako au-pair a neviem preco,ale tymto som normalne odpisala ze aka som sklamana z anglickych rodin (ok bola som v jednej) ale nic z toho,co mi slubili nesplnili a to ako som od nich odisla a to ake boli e0maily potom, ked mi slubil Sami,ze mi kupi letenku a ked som mu napisal mail,ze chcem ist domov, tak mi nadal do blbych a drzych a ze co od neho chcem a este vela inych veci...jednoduchobyt au-pair nechcem....a som rada, ze idem domov a modlim sa za konkretnu pracu a uvidime ze ako to dopadne....dnes mi pisali mail z jednej kaviarne v presove, ze ma chcu ale do inej kaviarne tiez v presove,ze hned ako dojdem na slovensko sa im mam ozvat....a na zaciatok kym by sa zohnalo nieco ine by to bolo si myslim fajn...no uvidime co ma pripravene Pan Boh ale viem, ze sa uz tesim domov...na prekladanie nabutky v ziline...snad na stahovanie do Presova a hlavne sa tesim z toho, ze moja sesternicka Martinka mi napisala na blog a sa tesim az sa s nou konecne aj stretnem a normalne pokecam :-)no a ked stiahnem fotky,tak ich sem jasne ze dam....
idzem spac ;-)

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

ta Mirka, som rad ze zijes!!!vidim ze aj Tesco v Londyne bude prosperovat:) bud tam dobra a drz sa...mi budeme tiez tu v SR...Gby