streda, septembra 19, 2007

novy pohlad na vec...mozno

posledne dni som doma :-) zeby preto, ze som nezamestnana a ze do anglicka idem az 3.10. aj ked povodne som mala ist zajtra... a mozno by to bolo dobre, keby som zajtra odisla... ale v pondelok som upratovala nasu izbu, poprehadzovala som nabytok :-) v utorok zasa jankinu a alenkinu...v pondelok som bola s babami v kine a vcera....som len tak doma lezala, cumela do stropu, bolo mi nanic...v noci asi okolo polnoci tu prisli spat dve kamosky,ktore si tu spravili pauzu na polceste do blavy...no a dnes rano ma 9:15 zobudil ako uz casto v poslednych dnoch Palo s tym, ze na 10:00 mam k nemu prist...tak som tam bola, dokoncil mi zub, on je jednoducho uplne super a ja som tak vdacna za tohto cloveka, za to ze je moj zubar, za to ze je moj kamos, za to ze s nim prave teraz mozem pisat...no a potom som sla do cafe pre nejake papiere, ktore neboli....a...odisla som po piatich minutach...so slzami v ociach....a cely den som preplakala...a palove veci su poznacene mojimi slzami, lebo som bola unho zehlit a upratat....a potom prisli tie sms...a jednoducho som mala strasnu chut niekomu ublizit...ked bolo ublizene mne nech je aj jemu...ale aj tak som nemala silu napisat vsetko to co som chcela do tych sms... a asi aj tak som to zaklincovala, lebo po poslednej sms uz odpoved neprisla...tak som sa raz znova vyplakala ako uz X-krat tento rok... a sla som do mesta s tym, ze si kupim rifle...lenze som stretla Betku,tak sme si boli sadnut a pokecat...strasne dobre bolo a ja som vdacna, ze som ju stretla...potom som si kupila pyzamove gate a ziadne rifle...a v tescu som stretla zeriavku :-)tak sme uprostred tesca kecali...a doma som sa napapala a utekala janke kupit kolace,lebo mala chut na sladke...a potom som volala s kexom a sli sme na koncert Katky Koscovej s Alenkou,lebo janke bolo zle...a dobre bolo a sa tesim, ze som tam s alenkou bola a ze som kexa videla a katu a ze som ich pocula a ze som s nimi aspon trocha bola...a bola som si pre listky na Hillsong a....teraz si pisem s Palom....a zmenila som to, co som mala na skype napisane, ze naco bol ten rok dobry a ze jednoducho v tom zmysle,ze nechapem veciam, ktore sa stali a ze chcem zabudnut,odist..... a teraz tam je napisane ten rok a pol bol krasny a nikdy na to nezabudnem.Posunulo ma to o krok dalej a tesim sa na to, co pekne ma este caka....a hej, ma pravdu...lebo na zle sa zabudne a to dobre ostane...a ja chcem spominat na to dobre...Ok neskoncilo sa to podla mojich predstav, ok som zranena, Ok chcem odist...ale viem, ze ma tam caka nieco nove, nieco pekne...bude to tazke, to viem... ale ak budu okolo mna ludia, ktori ma budu mat radi a ja budem moct mat rada ich, tak to bude lahsie...a hlavne bude somnou Boh...a Palo mal zasa raz pravdu...a v tejto chvili nechcem vidiet urcite osoby...ale viem, ze kym odidem sa s nimi este stretnem...len neviem co poviem, ak nieco vobec poviem...neviem...a asi ani nechcem, aby to boli moje slova, lebo v tom pripade, by som tym ludom chcela ublizit tak, ako bolo ublizene mne...preto chcem aby cezomna hovoril niekto iny...len radsej nie ja...

Žiadne komentáre: