piatok, augusta 24, 2007

a rodiny pisu a pisu...

boli ma hlava... chce sa mi spat... uz nevladzem citat... uz nevladzem ani klikat mysou... preco? lebo si hladam pracu... lebo chcem ist prec, lebo neviem co robit :-) teda idem prec, to viem... len kam??? vcera som sa registrovala na jednu stranku a od vcerajsieho vecera mi prislo asi 70 e-mailov, asi 70 rodin, ktore mi napisali, ze potrebuju au-pair... cernosi, biely, katolici, protestanti, turci, americania, australcania......... straaaasne vela... s jednym dietatom, dvomi atd... bez psikov, s mackami ale aj s havkami a dokonca aj so zajacom... jedna rodina mi uz volala, dalsia pisala sms.... vyber sa zuzil asi na 20... zajtra poslem mail asi 10 a uz ziaden mail neotvaram... a neviem ci ist do londyna ku katke alebo radsej naozaj ist za zdravym rozumom a ist do rodiny... kde mi vacsinou aj skolu zaplatia, kde sice nezarobim velke prachy ako by niekto cakal, ale zato sa naucim anglinu, budem robit to co ma bavi....budem s detmi, mala by som strechu nad hlavou (alebo ako som vcera povedala hlavu nad strechou :-) )..... neviem, no dufam, ze ten niekto mi da vediet :-) ta ja idem radsej spat, bo mam hlavu plnu myslienok, rodin, mien, fotiek, deti, miest....tak ci tak, najblizsi rok chcem stravit niekde inde, niekde mimo slovenska...

Žiadne komentáre: