sobota, augusta 18, 2007

prvy ohlas :-)

rano vstanem... teda uz skoro na obed, ved som sa konecne po CF musela aj vyspat a nie a nie zapnut moj pocitac. Kto to pozna, vie o com hovorim co sa mojho pocitaca cita... no ale nakoniec som ho zapla a pozrela maily a tam mail od jednej rodiny. Pisala mi Carol, maju tri deti 15,9,5 ten najmensi to je ich anjelik, maju psika a velmi by chceli, aby som dosla... byvaju v centre Staines na zapade od Londyna, asi polhodku vlakom. take male mestecko, este som nestihla kuknut ze ake je. No ale znie to fajne, takze im idem napisat a uvidime :-) no ale nie o tom som chcela pisat a hlavne este jedna vec mi neide do hlavy, ze odkial sa o mne dozvedeli, ked ja som nevyplnala ziaden dotaznik a ziadne papiere do ziadnej agentury neposielala... a este k tomu mail mi dosiel na moj novy mail, ktory som si vcera spravila.... no ale vcera vecer som sla s misom a ejkou do mesta, lebo chalani hrali ale ked sme prisli uz nehrali, medzi tym sme stretli bekah, paige, lauru... a boli sme este v tescu a nakoniec som skoncila u nich v kysuci.... to bolo strasne super ked sme sedeli v kuchyni ja, ejka, lenka petkova a miso... kupili novy presovar, tak som ejke ukazovala ako sa robi horuca cokolada, spravila si prvu kavu :-) tak sa tesila... a ich maly tomasko uz siel spinkat a oni maju takeho psa tobiho ale ta to je taky vegetak, ze takeho by som aj ja brala a nebala by som sa ho....no a potom ma ejka hodila domov a ja som dnes spala jak v bavlnke... teraz musim sa rychlo zbalit, lebo este dnes idem do prace a vecer idem do prahy..... tak snad ma nik neprepadne, lebo uz sa mi to parkrat vo vlaku stalo.... no a dnes ma niekto narodeniny... mozno ten niekto moj blog ani necita... neviem, ja jej hej, ale jednoducho chcem povedat, ze mi je luto, ze po styroch rokoch prvy krat s nou na narodeniny nebudem :-( oni totiz sli na svarin a kedze my sa nebavime, takze asi ani nebudem mat tu moznost s nou byt.... ale ak to nahodou budes citat, inac ti to nemam ani ako povedat, tak vec je taka, ze ci veris alebo nie, mam ta rada a nech si povedala akekolvek slova a mysli si co chces, tak ako ja nevidim do tvojho srdca tak ty nevidis do mojho.... lenka vsetko najlepsie k narodeninkam....

Žiadne komentáre: